ه.پ.گ: ۳ ارتشی کشته شدند

مرکز خبررسانی ه.پ.گ با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد، نیروهای گریلا در نزدیکی تپه شهید ساریا علیه نیروهای ارتش اشغالگر ترکیه عملیاتی را به انجام رسانده‌اند.

  مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ درباره‌ی عملیات نیروهای گریلا علیه ارتش اشغالگر ترکیه اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

  متن اطلاعیه‌ی ه.پ.گ به شرح زیر است:

  هواپیماهای جنگنده دامنه تپه شکِره سپی را بمباران کردند

  روز ۱۳ ژوئیه/ ۲۲ تیر هواپیماهای جنگنده‌ی ارتش اشغالگر ترکیه تپه شهید عزیز در عرصه‌ی خاکورک واقع در مناطق حفاظتی مدیا را بمباران کردند. هواپیماهای جنگنده در ساعات شب ۱۴ ژوئیه / ۲۳ تیر تپه هلیکوپتر و در ساعت ۸ روز ۱۵ ژوئیه / ۲۴ تیر  دامنه تپه شکِره سپی را بمباران کردند. پس از این بمباران‌ها بالگردهای سیکورسکی دولت اشغالگر ترکیه، نیروهای نظامی را به تپه‌ی شهید عزیز و تپه هلیکوپتر منتقل کرده و خواهان مستقر شدن در این مناطق هستند.

  ۳ ارتش در تپه شهید ساریا کشته شدند

  نیروهایمان علیه نظامیان ترکیه که به تجسس در منطقه و قطع درختان پرداخته بودند عملیاتی را به انجام رساندند. نیروهایمان در نزدیکی تپه شهید ساریا نظامیانی که به تجسس در منطقه پرداخته بودند را تحت نظارت قرار داده و در ساعت ۱۱ این یگان را هدف قرار دادند. در نتیجه‌ی این عملیات ۳ ارتشی کشته و تعداد بسیاری نیز زخمی شدند. ارتش اشغالگر ترکیه در ساعت ۲۰ کشته و زخمی‌های خود را با کمک بالگردهای سیکورسکی منتقل کرد. یگان عملیاتیمان بدون هیچ آسیبی به نقطه‌ی خویش بازگشتند.

  در جولمیرگ بیل مکانیکی منهدم شد

  در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا نیروهایمان در ساعت ۱۶ روز ۱۴ ژوئیه / ۲۳ تیر در راه امنیتی مابین روستاهای وارگنما و کندالوک در گور واقع در جولمیرگ علیه ماشین‌الات مکانیکی ارتش اشغالگر ترکیه عملیاتی انفجاری به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات بیل مکانیکی دشمن منهدم شد. از تعداد کشته و زخمی‌های دشمن اطلاعاتی بدست نیامد.

  حملات هوایی

  در ساعات شب روز ۱۴ ژوئیه / ۲۳ تیر هواپیماهای جنگنده‌ی ارتش اشغالگر ترکیه تپه آمِدیه واقع در آمدیه در استان دهوک و حومه روستای فلحا در عرصه‌ی زه را بمباران کردند. در نتیجه‌ی این بمباران‌ها هیچ آسیبی به نیروهایمان وارد نشد."