ه.پ.گ: ۴ گریلا در خاکورک به شهادت رسیدند

مرکز خبررسانی ه.پ.گ اعلام کرد، در نتیجه‌ی حملات هوایی دولت ترکیه در خاکورک ۴ گریلا به شهادت رسیده‌اند.

   مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ، با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد در نتیجه‌ی حملات هوایی دولت اشغالگر ترکیه ۴ گریلا به شهادت رسیده‌اند.

  متن بیانیه‌ی ه.پ.گ به شرح زیر است:

  " روز ۲۸ ژوئن / ۷ تیر در نتیجه‌ی حملات اشغالگرانه‌ در خاکورک میان نیروهایمان و یگان‌های دشمن درگیری رویداد. در نتیجه‌ی درگیری و حملات هوایی ۴ تن از رفقایمان با شجاعت به شهادت رسیدند. رفقایمان چکدار (محمد رضا علی زاده)، هبون ( فرات بور)، هِویدار( بیبون کاپلان) و تکوشین (‌روژدا آکگول) به مقاومت تاریخی خاکورک پیوستند و در برابر حملات اشغالگرانه‌ی دولت ترکیه در کردستان با مقاومت بزرگ خویش راه را بر حملات فاشیسم سد نمودند. رفقایمان با جسم خویش در برابر اشغالگری به سدی مبدل شدند، در جنگ علیه اشغالگری تلفات بسیاری را بر فاشیسم وارد ساختن و با شجاعات عظیم خویش نشان دادن شجاعت آسان نخواهد بود.

   نام: محمد رضا علی‌زاده

   کد سازمانی: چکدار چیاگر

   محل تولد: ارومیه

   زمان و مکان شهادت: ۲۸ ژوئن/۷ تیرماه – خاکورک


   نام: فرات بور

   کد سازمانی: هبون بریتان

   محل تولد: جولمیرگ

   زمان و مکان شهادت: ۲۸ ژوئن/۷ تیرماه – خاکورک


   نام: بیبون کاپلان

   کد سازمانی: هویدار بیانی

   محل تولد: جولمیرگ

   زمان و مکان شهادت: ۲۸ ژوئن/۷ تیرماه - خاکورک


   نام: روژدا آکگول

   کد سازمانی: تکوشین روژهلات

   محل تولد: جولمیرگ

   زمان و مکان شهادت: ۲۸ ژوئن/۷ تیرماه - خاکورک

  ه.پ.گ در پایان بیانیه اعلام کرد، " مراتب تسلیت خویش را در ابتدا به خانواده‌ی رفقایمان چکدار (محمد رضا علی زاده)، هبون( فرات بور)، هِویدار( بیبون کاپلان) و تکوشین(‌روژدا آکگول) و تمامی خلق میهن دوست کردستان اعلام می‌داریم. با شهدای خویش پیمان می‌بندیم که با نیرویی که از مقاومتشان می‌گیریم، میراث مبارزات آن‌ها را به موفقیت برسانیم."