پیام قدردانی قرارگاه مرکزی به فرماندهی سوک – ایداره

  فرماندهی قرارگاه مرکزی نیروهای مدافع خلق کردستان ن.پ.گ در نتیجه‌ی عملیات موفقیت آمیز روز ۵ ژوئیه / ۱۴ تیر از فرماندهی منطقه‌ی سوک – ایداره در مناطق حفاظتی مدیا قدردانی نمود.

  فرمانده قرارگاه مرکزی نیروهای مدافع خلق کردستان ن.پ.گ اعلام کرد،" در این عملیات که با تاکتیک زمانه انجام شد، ضربات مهلکی بر دشمنان وارد شده و هیچ آسیبی به نیروهای گریلا وارد نشد. تمامی رفقایی که در این عملیات شرکت داشته‌اند را تبریک می‌گوییم و برای شما آرزوی موفقیت داریم."

  متن پیام فرماندهی ن.پ.گ به شرح زیر است:

  " تحت فرماندهی شما در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا در ساعت ۱۰:۳۰ روز ۵ ژوئیه / ۱۴ تیر علیه کاروان نظامی اشغالگران که از آلای اریش در چله در جولمیرگ به سوی تپه خرگل می‌رفتند عملیاتی موفقیت آمیز انجام شده است.

  در میانه‌ی روز، در منطقه‌ای که دشمن بسیار احساس امنیت دارد، با استتاری ژرف و با صبری عظیم علیه کاروان دشمن اقدام به کمین گذاری کرده و ضربات مهلکی را وارد ساخته‌اید. این عملیات بر اساس تاکتیک زمانه انجام شده است.

  با وجود آن‌ که هر نوع تکنیک پیشرفته‌ای در دست اشغالگران وجود دارد، نیروهای گریلا با فرصت‌هایی کوچک و با روحیه‌ای بسیار خلاق این عملیات راه انجام دادند. بار دیگر اراده، باوری و خلاقیت نیروهای گریلا نشان داده شد.

  در این عملیات که با تاکتیک زمانه انجام شد، ضربات مهلکی بر دشمنان وارد شده و هیچ آسیبی به نیروهای گریلا وارد نشد. تمامی رفقایی که در این عملیات شرکت داشته‌اند را تبریک می‌گوییم و برای شما آرزوی موفقیت داریم."