گریلا تی‌وی تصاویر ویدیویی ۳ عملیات گریلا را منتشر کرد

گریلا تی‌وی تصاویر ویدیویی عملیات‌های تپه خوده در آواشین، تپه رادار در قلبان و عملیات تله انفجاری در راه جولمیرگ – چله را منتشر کرد.

  اطلاعیه‌ی مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان درباره‌ی عملیات‌ها بدین شرح است؛

  " در ساعت ۱۶ روز ۲۹ ژوئن / ۸تیر نیروهایمان همزمان در تپه شکِر و تپه خوده در آواشین واقع در مناطق حفاظتی مدیا عملیات‌هایی را به انجام رساندند. در هر دو تپه به شکلی موفقیت آمیز سنگر و استحکامات دشمن هدف قرار داده شده و در نتیجه‌ی آن ۶ ارتشی کشته شدند. پس از عملیات ارتش اشغالگر ترکیه کشته و زخمی‌های خود را با استفاده از بالگرد‌های سیکورسکی منتقل کرد.

  در ساعت ۲۰ روز ۵ژوئیه / ۱۴ تیر نیروهایمان علیه ارتش اشغالگر ترکیه که در تپه رادار واقع در قلبان در شرنخ مستقر شده بودند عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات مرکز رادار در تپه هدف قرار داده شده و مرکز رادار تماما منهدم شد. پس از عملیات ارتش اشغالگر ترکیه بدون وقفه با سلاح‌های سنگین منطقه را هدف قرار داده و در نتیجه‌ی آن در جنگل‌های منطقه آتش سوزی رویداد.

  در ساعت ۸ روز ۲۱ ژوئیه / ۳۱ خرداد نیروهایمان در راه پایگاه گره در چله واقع در جولمیرگ علیه خودرویی نظامی از نوع ریو عملیات تله انفجاری به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات خودرو نظامی تماما منهدم شده و تعداد بسیاری نظامی کشته شدند. از تعداد کشته و زخمی نیروهای دشمن اطلاعاتی بدست نیامد."