گریلا تی‌وی اعترافات کنترا "ارول تکین" را منتشر کرد

​​​​​​​گریلا تی‌وی تصاویر ویدیویی مربوط به اعترافات یکی از کنتراهای رژیم ترک به نام ارول تکین را پخش کرد. این عنصر رژیم ترک روز ٢٧ سپتامبر از سوی نیروهای گریلا در عرصه شمذینان به سزای اعمال ننگین خویش رسید

گریلا تی‌وی تصاویر ویدیویی مربوط به اعترافات یکی از کنتراهای رژیم ترک به نام ارول تکین را پخش کرد. این عنصر رژیم ترک روز ٢٧ سپتامبر از سوی نیروهای گریلا در عرصه شمذینان به سزای اعمال ننگین خویش رسید.

 

ارول تکین کنتراگریلای تحت فرمان میت- سازمان جاسوسی رژیم ترک- در شهادت ٨ گریلا و ٢ میهن‌دوست دست داشته است. ویدیوی اعترافات این عنصر مزدور از سوی گریلا تی‌وی منتشر شد.

 

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق طی گزارشی در ٢٨ سپتامبر گفته بود:"نیروهای ما روز ٢٧ سپتامبر/ ۵ مهرماه در بخش شمذینان از توابع جولمرگ کنترا "ارول تکین" را به سزای عمل خود رساندند. این فرد در سال‌های ٢٠١٧ و ٢٠١٨ با دشمن همکاری کرده و در حملات رژیم ترک که به شهادت ٨ رفیق و ٢ میهن‌دوست انجامیده مستقیما دست داشته است. به افکار عمومی اعلام می‌کنیم که مشارکت وی در به شهادت رساندن رفقا و میهن‌دوستان دلیل جزای وی می‌باشد. گریلاهای آزادی کردستان به تمام فعالیت‌های کنترایی که علیه خلق ما و ارزش‌های ما صورت گیرند با شدت هرچه تمامتر پاسخ خواهند داد."

 

ویدیوی اعترافات کنترا ارول تکین؛