آب‌ گرفتگی و سیل؛ تازه‌ترین بلای جان زلزله‌زدگان بی‌پناه استان کرماشان

به دنبال بارندگی های چند روز گذشته، سیل و آب گرفتگی وسیع، بسیاری از چادرهای زلزله زدگان را غیر قابل سکونت کرده، اندک وسایل و لوازم موجود در چارها نیز خیس شده و دیگر قبل استفاده نیستند.

بە دنبال بارندگی های چند روز گذشتە، سیل و آب گرفتگی وسیع، بسیاری از چادرهای زلزلە زدگان را غیر قابل سکونت کردە، اندک وسایل و لوازم موجود در چارها نیز خیس شدە و دیگر قبل استفادە نیستند.

 

پس از گذشت بیش از سه ماە از فاجعە زلزلە ویرانگر ایالت کرماشان، کە بیشترین تخریب و ویرانی را در شهرستان سرپل ذهاب بر جای گذاشت، بارش سنگین باران باعث آب گرفتگی گستردە چادرها و آوارگی هرچە بیشتر این چادر نشینان بی پناه شدە است.

بە دنبال بارش سنگین باران و آب گرفتگی در معابر، پارکها و اماکن مختلف شهرستان سرپل ذهاب تقریبا تمامی چادرها و حتی کانکسهای مردم زلزلە زدە دچار آب گرفتگی شد. شدت آب گرفتگی بە حدی گزارش شدە کە تمامی وسایل داخل چادرها خیس و تا حدودی غیر قابل استفادە شدە اند.

در سه ماە گذشتە بسیاری از مسئولین با حضورهای نمایشی وعدە های زیادی بە مردم دادەاند اما وعدە ها تا امروز در حد همان وعدە باقی ماندە و مردم امیدی بە مسئولین ندارند.