اختلافات داخلی در حکومت ایران تشدید شده است

احمدی نژاد: فکر میکنند تا ابد هستند، زیرپاهایشان خالی شده اما حواسشان نیست

احمدی نژاد: فکر میکنند تا ابد هستند، زیرپاهایشان خالی شده اما حواسشان نیست

 

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق ایران که هم‌اکنون توسط محافل قدرت و نزدیکان به علی خامنەای فتنه‌گر نامیده شده است پس از پایان دادن به تحصنش در امام زاده صالح تهران، اینبار در یک مسجد علیه جناح حاکم سخنرانی کرد و گفت آنها فکر می‌کنند جای پایشان محکم است اما زیر پایشان خالی شده و حواسشان نیست.

 

محمود احمدی نژاد که قبل از حسن روحانی دو دوره متوالی رئیس جمهور محبوب خامنەای در ایران بود و بعدها مورد غضب بیت رهبری قرار گرفت با جمع کردن حامیانش در مسجد جلوه تهران، علیه حکومت سخنرانی کرد.

 

رسانەهای وابسته به سپاه از احمدی نژاد به عنوان فتنه گر جدید نام می‌برند. او از زمانی لب به سخن گشود که صلاحیتش در انتخابات ریاست جمهوری رد شد و معاونینش به جرم کلاه برداری دستگیر و زندانی شدند.

 

او در حالی از زبان مردم درخواست عدالت و آزادی و رفاه می‌کند که در دوره ریاست جمهوری خود کارنامه سیاهی در زمینه رعایت حقوق بشر دارد.

 

حاضرین در محل سخنرانی احمدی نژاد، علیه برادران لاریجانی روسای مجلس و قوه قضائیه شعار دادند که خواستار برکناری آنها شدند.

 

احمدی نژاد در بخشی از سخنرانی خود از آمدن سیل سخن گفت و اعلام کرد با سرکوب نمی‌توان جلوی سیل را گرفت.

 

لجاجت و سهم خواهی احمدی نژاد به چالشی بزرگ برای حکومت ایران بدل شده بطوری که معاون خامنەای گفته بود احمدی نژاد به درب مسجد می‌ماند، نه می‌شود آنرا کند و نه می‌شود آتشش زد.