از پای درآمدن چهار سرباز و یک کنترای ارتش تُرک در سرت و جولمرگ

گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار در منطقه شمزینان در جولمرگ و منطقه برواری در سرت علیه ارتش اشغالگر ترک عملیات‌هایی را به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات‌ها ۴ ارتشی و یک کنترا کشته شدند

   مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق کردستان ه.پ.گ درباره‌ی عملیات نیروهای گریلا علیه ارتش اشغالگر ترکیه اطلاعیه‌ای را منتشر کرد.

   متن اطلاعیه‌ی ه.پ.گ به شرح زیر است:
   در چهارچوب کارزار انقلابی شهید باگر و شهید رونیا نیروهایمان در ساعت ۱۸ روز ۱۸ آگوست/۲۷ مرداد علیه خودرویی که تجهیزات نظامی از تپه کَلبه و پایگاه دوره در شمزینان واقع در جولمرگ منتقل می‌کرد عملیات تله انفجاری به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات خودرو نظامی تماما منهدم و یک کنترا کشته شد.

در منطقه برواری ۴ ارتشی کشته شدند
   نیروهای یژاستار در چهارچوب کارزار انتقامی شهید مدیا ماوا و شهید رزگار گَوَر ساعت ۹:۳۰ روز ۱۹ آگوست در راه رود کاره و روستای عصیان در منطقه برواری واقع در سرت علیه کاروان ارتش اشغالگر ترکیه که تحرکاتی نظامی را آغاز کرده بودند، عملیاتی انفجاری به انجام رساندند. در نتیجه‌ی این عملیات خودرو زرهی منهدم و کشته شدن ۴ ارتشی محرز شد. پس از عملیات ارتش اشغالگر ترکیه راه این منطقه را بست. یگان عملیاتمان بدون هیچ آسیبی به نقطه‌ی خویش بازگشتند.

مشخصات یک گریلای شهید در قرس
   در اطلاعیه‌ی روز ۱۹ آگوست/ ۲۸ مرداد اعلام کرده بودیم که در نتیجه‌ی حملات هوایی روز ۱۴ آگوست/۲۳ مرداد در عرصه چمچه در کاخزمان واقع در قَرس یکی از رفقایمان به شهادت رسیده است."

مشخصات گریلای شهید بدین شرح است:

نام: عصمت دینچ

کد سازمانی: دژوار رزان

محل تولد: موش

زمان و مکان شهادت: ۱۴ آگوست/۲۳ مرداد- قرس

   ه.پ.گ در پایان بیانیه مراتب تسلیت خویش را به خانواده شهید و آحاد میهن‌دوستان کردستان اعلام داشته و با آرمانهای جانباختگان راه آزادی و انسانیت تجدید میثاق کرده است.