اشغالگران در وان و شرنخ هدف عملیات گریلاهای کردستان قرار گرفتند

​​​​​​​به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعات ه.پ.گ، نیروهای گریلا در عملیات‌هایی به مواضع اشغالگران در عرصه‌‌های وان و شرنخ حمله کرده و تعدادی از آنان را به هلاکت رسانده‌اند

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعات ه.پ.گ، نیروهای گریلا در عملیات‌هایی به مواضع اشغالگران در عرصه‌‌های وان و شرنخ حمله کرده و تعدادی از آنان را به هلاکت رسانده‌اند

 

در گزارش مرکز مطبوعات نیروهای مدافع خلق کردستان علاوه بر عملیات گریلایی بر ضد نظامیان رژیم غاصب ترک به حملات هوایی به جنوب کردستان هم اشاره شده است.

 

 بنابر گزارش مذکور نیروهای گریلا در چهارم مهر رأس ساعت ١۵:١٠ علیه نظامیان ترکیه در پایگاه کوره شام واقع در چالدارن از توابع وان عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات یک ارتشی ترک از سوی تک‌تیراندازان گریلا به هلاکت رسید و یک تن دیگر زخمی شد. دشمن پس از عملیات مذکور منطقه را آماج حملات خمپاره‌ای قرار داد.

 

روز پنجشنبه (۵ مهرماه) هم گریلاهای کردستان رأس ساعت ٧:١٠ علیه ایستگاه توزیع برق متعلق به ارتش عملیاتی را صورت دادند. خطوط انتقال برق این ایستگاه به تمامی قطع گشت.

 

حملات هوایی رژیم ترک به کردستان ادامه دارد

در ادامه اطلاعیه ه.پ.گ به تداوم بمباران عرصه‌های قندیل، حوالی روستای شرانیش در هفتانین، دره بشیر در متینان، عرصه بستا در آواشین و اطراف رودخانه لولان در خاکورک از ساعت ١٠:٣٠ تا ١٢ روز چهارم مهرماه اشاره شده‌ است. ه.پ.گ خاطرنشان کرده که بمباران‌ها هیچگونه آسیبی به نیروهای گریلا نزده است.