اطلاعیه ه.پ.گ در رابطه با عملیات گریلایی علیه رژیم ترکیه در جولمرگ و للیکان

​​​​​​​مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق طی گزارشی از عملیات نیروهای گریلا علیه اشغالگران در شمال و جنوب کردستان خبر داده است. ه.پ.گ این عملیات‌ها را در چهارچوب کارزان انقلابی شهید آگری و شهید شورش به انجام رسانده است

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق طی گزارشی از عملیات نیروهای گریلا علیه اشغالگران در شمال و جنوب کردستان خبر داده است. ه.پ.گ این عملیات‌ها را در چهارچوب کارزان انقلابی شهید آگری و شهید شورش به انجام رسانده است

 

در گزارش مرکز اطلاعرسانی ه.پ.گ آمده است:
"عملیات گریلاهای ه.پ.گ/یژاستار در چهارچوب کارزار انقلابی ‌شهید آگری و شهید پیروز علیه ارتش غاصب ترک در ششم مه/١۶ اردیبهشت ادامه داشت. در این راستا:

 

ساعت ٧:٣٠ نیروهای ما علیه مواضع دشمن در تپه خره‌گُل منطقه چله حومه جولمرگ عملیاتی را به انجام رساندند. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نیست.

 

ساعت ٩:۴٠ علیه مواضع دشمن در تپه للیکان جنوب کردستان عملیاتی گریلایی صورت گرفت و به مواضع دشمن زیان وارد شد. از تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن خبر موثقی در دست نیست.

 

ساعت ١٧:۴۵ نیروهای ما برای دومین بار به مواضع دشمن در للیکان حمله کردند. تعداد دقیق کشته و زخمی‌ها محرز نشده است. ارتش ترکیه پس از این حمله منطقه را آماج حملات راکتی قرار داد. دشمن کشته و زخمی‌های خود را شامگاه با هلی‌کوپترهای سیکورسکی از منطقه خارج کرد."