اطلاعیه‌ی ه.پ.گ در مورد عملیات در عرصه آگری

​​​​​​​مرکز خبررسانی ه.پ.گ در مورد عملیات گریلایی و تحرکات نظامی ارتش غاصب رژیم ترک در عرصه آگری اطلاعیه‌ای منتشر کرد

مرکز خبررسانی ه.پ.گ در مورد عملیات گریلایی و تحرکات نظامی ارتش غاصب رژیم ترک در عرصه آگری اطلاعیه‌ای منتشر کرد

 

در اطلاعیه ه.پ.گ آمده است که در عملیات نیروهای گریلا سه غاصبگر رژیم ترکیه کشته شده‌اند. ه.پ.گ می‌افزاید که در تحرکات نظامی ارتش ترک هیچکدام از گریلاهای آنان به شهادت نرسیده‌اند و ادعاهای رسانه‌های وابسته به رژیم کذب محض است


متن اطلاعیه ه.پ.گ:

"نیروهای ما در چهارچوب کارزار انقلابی شهید پیروز و شهید آگری رأس ساعت ١٠:۵٠ روز ١٢ اکتبر/ ٢٠ مهرماه سلسله عملیاتی را بر علیه نظامیان ارتش ترک در ارتفاعات لیلک بخش شمذینان حومه جولمرگ صورت دادند. در این عملیات یک ارتشی ترک از سوی تک‌تیراندازان ما کشته و یک تن دیگر زخمی شد.

 

ارتش ترکیه از بامداد روز دهم اکتبر در منطقه دمیرکاپی بخش بازید استان آگری با مشارکت نیروهای ویژه تحرکاتی نظامی را آغاز کرد. در همین روز از ساعت ١٠:٣٠ هواپیماهای جنگنده و هلی‌کوپترها دشمن منطقه را آماج حمله قرار دادند. پس از بمباران نیروهای دشمن با بکارگیری هلی‌کوپترهای سیکورسکی در منطقه مستقر شدند. ١١ اکتبر نیروهای دشمن حین گشت‌زنی هدف عملیات گریلایی قرار گرفتند. در چهارچوب عملیات کارزار پیروزی انقلابی نیروهای ضربات سهمگینی را بر عناصر دشمن وارد کردند و در تله‌های انفجاری کشتن دو ارتشی ترکیه محرز شده است. نیروهای غاصبگر همان شب بدون کسب هیچ دستاوردی مجبور به ترک منطقه شدند. رسانه‌های وابسته به رژیم ترک مدعی شهادت دو گریلای ما در این درگیری‌ها شده‌اند. تأکید می‌کنیم که هیچ کدام از گریلاهای ما در این عرصه به شهادت نرسیده‌اند. ارتش ترکیه با هدف لاپوشانی شکست مفتضحانه در این عرصه و زیان‌های جانی خود به جنگ روانی متوسل شده و با انتشار اخبار کذب درصدد مخفی‌کردن حقایق هستند.

 

حمله هوایی رژیم ترک به زاپ

از ساعت ٢٠:۴۵ روز جمعه (١٢ اکتبر/ ٢٠ مهرماه) هواپیماهای ارتش غاصب ترکیه چیای رش در عرصه زاپ را هدف حملات هوایی قرار دادند.