اعتصاب کنندگان: مقاومت ما تا درهم شکستن حصر ادامه خواهد یافت

​​​​​​​"به نام اعضای ابتکارعمل آزادی برای اوجالان در استراسبورگ که دست به اعتصای غذای نامحدود و بدون بازگشت زده‌اند؛ به اندکی آزادی بسنده نمی‌کنیم. مقاومت ما تا خاتمه‌ی انزوا و حصر رهبر آپو ادامه خواهد یافت."

ابتکار عمل آزادی برای اوجالان که ٢٨ روز است در استراسبورگ فرانسه دست به اعتصاب غذا زده است طی بیانیه‌ای مکتوب بر ادامه مقاومت برای پایان دادن به حصر رهبر خلق کرد تاکید کرد.

 

در این بیانیه آمده است:

"از آنجا که شب گذشته برادر رهبر خلق کرد محمد اوجالان به ایمرالی رفته است، انتشار این بیانیه را لازم دانستیم. بدون گمان بسیار خوشحال و خرسندیم که بعد از مدتی طولانی از وضعیت رهبر آپو مطلع شده‌ایم. بار دیگر مشاهده کردیم که با زبانه کشیدن آتش مقاومت می‌توان به نتایجی نیز دست یافت. اما هدف بنیادین مقاومت ما خاتمه‌ی انزوا به هر شکلی، و دست‌یابی به آزادی رهبر آپو می‌باشد. به رغم آنکه دیدار با رهبر آپو نیز انجام شده است اما حصر همچنان ادامه دارد. در سال ٢٠١۶ نیز فاشیسم حزب عدالت و توسعه در راستای خنثی کردن مقاومت، اجازه‌ی ملاقاتی را به شیوه‌ی کنونی صادر کرده بود. اکنون نیز در راستای از میان برداشتن مقاومت و درهم شکستن اراده‌ی خلق ما با پیگیری همان سیاست پیشین، خط‌مشی جنگ ویژه را به پیش می‌برد. این دیدار انگیزه‌های ما را برای فعالیت افزایش می‌دهد. ما به خوبی براین نکته واقفیم که بنیاد دستاوردهای خلق کرد از فرهنگ مقاومت جنبش ما بهره دارد. دستاوردهای آن نیز از ابتدا و در آینده بر بستر مقاومت شکل گرفته و خواهند گرفت.

 

به نام اعضای ابتکارعمل آزادی برای اوجالان در استراسبورگ که دست به اعتصای غذای نامحدود و بدون بازگشت زده‌اند؛ به اندکی آزادی بسنده نمی‌کنیم. مقاومت ما تا خاتمه‌ی انزوا و حصر رهبر آپو ادامه خواهد یافت. از خلقمان می‌خواهیم که حول این مقاومت، حول رهبر آپو گردهم آمده و شعله‌های مقاومت را شعله‌ورتر سازند."