اعتصاب‌گران غذا در زندان‌های رژیم ترک: با عزم و اراده‌ به مقاومت ادامه می‌دهیم

​​​​​​​چهار زندانی سیاسی کردستانی در زندان توکات که از ۵ ژانویه/ ١۵ دی دست به اعتصاب غذای نامحدود زده‌اند در نامه‌ای به خارج از زندان بر تداوم مقاومت تا کسب پیروزی تأکید کرده‌اند

اعتصاب غذای گسترده برای پایان دادن به حصر عبدالله اوجالان رهبر خلق کرد ادامه دارد. حسن سالک و محمد امین اوغور به نمایندگی از چهار زندانی سیاسی در نامه‌ای از زندان توکات اعلام کردند که از ۵ ژانویه/ ١۵ دی‌ماه در اعتصاب غذا بسر می‌برند.

 

در نامه این زندانیان آمده است که با اراده‌ای راسخ به مقاومت خویش ادامه می‌دهند؛ "روحیه و عزم ما برای تحقق پیروزی بسیار بزرگ است. بجز پیروزی به هیچ جایگزین دیگری نمی‌اندیشیم. رهبری می‌گفت،'امید مهم‌تر از پیروزی است'. هم امید ما و هم اعتقاد ما استوار است. از اینکه برای انسان آزاد و آینده آزاد گام برمی‌داریم احساس خوشبختی می‌کنیم."

 

"اعتصاب غذا برای ما همچون پیمودن راهی برای شناخت بیشتر خویش، برای تعمق در وجود و دیدن حقایق خود است. برای نیل به انسان آزاد و شخصیت آزاد است. تا کنون به دلیل اعتصاب غذا مشکلی برایمان پیش نیامده است. اگر چه از لحاظ جسمی لاغر شده باشیم اما وضعیت ما خوب است. به نمایندگی از رفقای زندان توکات که با من هستند درودهای خود را به رفقای استراسبورگ که در اعتصاب غذا بسر می‌برند تقدیم می‌كنم. تمام آنان را در آغوش می‌فشارم. تا زمانی که خواسته‌های لیلا گووَن محقق شوند ما به اعتصاب غذای خویش ادامه خواهیم داد."