اعلام اسامی شش تن از گریلاهای شهید توسط ه.پ.گ

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی ه.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای کتبی اسامی شش تن از گریلاهای شهید که روز(١٨ ژوئن/ ٢٨ خرداد) سال جاری مقابل ارتش غاصب ترکیه در کوهستان‌های جودی شمال کردستان به شهادت رسیدند را اعلام کرد

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی ه.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای کتبی اسامی شش تن از گریلاهای شهید که روز(١٨ ژوئن/ ٢٨ خرداد) سال جاری مقابل ارتش غاصب ترکیه در کوهستان‌های جودی شمال کردستان به شهادت رسیدند را اعلام کرد.

 

متن بیانیه نیروهای مدافع خلق موسوم به ه.پ.گ بدین شرح می‌باشد:" ارتش اشغالگر ترکیه روز (١٨ ژوئن/ ٢٨ خرداد) سال جاری در کوهستان‌های جودی استان شرنَخ با پشتیبانی جنگنده‌های هوایی و هلی‌کوپترهای جنگی اقدام به عملیات گسترده نظامی ر این منطقه کرده‌اند.

 

شش تن از گریلاهای ما در همان روز با نظامیان ارتش ترکیه وارد درگیری شدیدی شده و ضربات سنگینی را بر آن‌ها وارد کردند. ارتش استعمارگر ترکیه در جنگی نابرابر منطقه را هدف بمباران شدید قرار داده و شش تن از گریلاهای ما را به شهادت رساند.

 

ما همچون ه.پ.گ شهادت شش تن از رفقای خود را به خانواده‌های ایشان و خلق‌مان تسلیت گفته و با آرمان شهدا عهد می‌بندیم که راه ایشان را تارسیدن به هدف خود ادامه دهیم".

 

شناسنامه شهدا بدین گونه می باشد:

فهمی بابت با کد"دیار بابت"

محمد علی اُغوز با کد"هارون جزیر"

سجاد جهانگی وجد با کد"جهاد روژهَلات"

یاووز ارسلان با کد"شاهان چاتاک"

حمزه کزل با کد"تِکوشَر دژوار"

روناهی موتلو با کد"تولهَلدان ژیان"