افراد ناشناس به مقر جنبش آزادی کردستان حمله کردند

از طرف افراد ناشناس به ساختمان جنبش آزادی حمله شده و بسیاری از وسایل داخل ساختمان تخریب شده است، چند تن از اعضای جنبش نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، مسئولین جنبش نیز می‌گویند که فکر می‌کنند عاملان حمله از سوی برخی جریان‌ها  پشتیبانی شده‌اند

از طرف افراد ناشناس به ساختمان جنبش آزادی حمله شده و بسیاری از وسایل داخل ساختمان تخریب شده است، چند تن از اعضای جنبش نیز مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌اند، مسئولین جنبش نیز می‌گویند که فکر می‌کنند عاملان حمله از سوی برخی جریان‌ها  پشتیبانی شده‌اند.

 

ساعت ١۴ روز گذشته (یکشنبه ١ مهرماه) گروهی که تعداد آنها بالغ بر ۵۰ نفر عنوان شد به مقر جنبش آزادی جامعه‌ی کردستان در شهر سلیمانی حمله کرده‌اند.

 

این گروه حدود دو ساعت در جلوی در ورودی توقف کرده‌اند و علی رغم حضور نیروهای آسایش هیچ کدام دستگیر نشده‌اند. نیروهای امنیتی تنها مانع حمله‌ی دوباره‌ی آنها شده‌اند.

شیلان شاکر رئیس مشترک جنبش آزادی در مورد این حمله به خبرگزاری روژنیوز گفته است: دیروز گروهی به مقر جنبش آزادی در شهر سلیمانی حمله کردند، بر اثر این حمله ساختمان خسارت بسیار دیده است و همچنین چند تن از رفقای ما که در داخل ساختمان حضور داشتند مورد ضرب و شتم قرار گرفته اند.

 

وی گفت: ما مطمئن هستیم که این گروه از طرف فرد یا افرادی جهت‌دهی شده‌اند. ما در مقابل این رویداد ساکت نخواهیم نشست و به مبارزه ادامه می‌دهیم. رییس مشترک جنبش آزادی جامعه کردستان در ادامه خاطرنشان کرد که ناچارند برای جلوگیری از تکرار چنین وقایعی محافظت از مقرهایشان را خود بر عهده گیرند.