اهالی مریوان از جولان "جاش‌‌ها"، "بی‌شرف‌‌ها" و "خودفروش‌ها" در خیابان‌ها خشمگین‌اند

طبق گزارشات اهالی مریوان از چند روز پیش رژیم اقدام به استفاده از مزدوران لباس شخصی خود در این شهر نموده است

طبق گزارشات اهالی مریوان از چند روز پیش رژیم اقدام به استفاده از مزدوران لباس شخصی خود در این شهر نموده است

 

بر این اساس مزدوران و مخبران سپاهی رژیم با بر تن نمودن لباس کُردی به خیابانها آمده و به طور کاملا مسلح اقدام به گشت زنی و نگهبانی کرده‌اند.

 

این مزدوران خود‌فروش که از اهالی منطقه بوده پیشتر به صورت پنهانی اقدام به مخبری و جاسوسی در میان مردم می‌کردند اما این بار رژیم از این افراد خودفروش در راستای ایجاد رعب و وحشت استفاده می‌کند.

 

افراد مزبوز عمدتا افرادی کم سواد، بیکار و ناآگاه هستند که در قبال پرداخت حقوق ماهیانه جذب سپاه شده و عمدتا کار مخبری و جاسوسی در میان مردم را بر عهده دارند.

همچنین در درگیریها از این افراد به طور عمده استفاده شده و به آسانی کشته می‌شوند.

 

این نیروهای اجیرشده رژیم در حال حاضر شبانه‌روزی به طور کاملا مسلح در معابر اصلی شهر مریوان و همچنین کوچه‌ها و محلات در حال گشتزنی هستند.

 

آنچه برای شهروندان مریوانی بسیار جالب توجه است آشکار شدن هویت این مزدوران می‌باشد، شهروندان در کمال تعجب با چهره‌هایی روبه رو می‌شوند که قبلا اطلاعی از اجیر‌شدن آنها نداشتند.

 

تعدادی از شهروندان به خبرگزاری فرات گفته‌اند که آشکار شدن هویت این افراد خودفروش برای آنها بسیار حائز اهمیت و در مواردی شوک‌آور بوده است.

 

به گفته‌ی آنها شهروندان به اینگونه افراد به چشم حقارت نگاه کرده و با خطاب قرار دادن آنان با القابی همانند "جاش"، "بی‌شرف" و "خود‌فروش" آنها را تحقیر کرده و این اقدام رژیم در راستای ترساندن مردم کاملا بی‌اثر بوده است. شهروندان مریوانی استقرار جاش‌ها در نقاط مختلف شهر را مایه خشم عنوان کرده و از احتمال وقوع درگیری در سطح شهر میان ساکنان و مزدوران رژیم ابراز نگرانی کرده‌اند.