اوباش حکومت تروریستی ترکیه پیکر زولکوف گزن را دزدیده و شبانه به خاک سپردند

اراذل و اوباش موسوم به پلیس ترکیه شبانه با اعمال زور و بدون اجازه‌ی خانواده‌ پیکر زندانی سیاسی زولکوف گزن را که علیه حصر عبدالله اوجالان رهبر خلق کرد در بخش F-2 زندان تکیرداغ به عملیات فدایی دست زده بود، را به سرقت بردند

اراذل و اوباش موسوم به پلیس ترکیه شبانه با اعمال زور و بدون اجازه‌ی خانواده‌ پیکر زندانی سیاسی زولکوف گزن را که علیه حصر عبدالله اوجالان رهبر خلق کرد در بخش F-2 زندان تکیرداغ به عملیات فدایی دست زده بود، را به سرقت بردند. اوباش اردوغان پیکر بیجان گزن را از استانبول به آمد منتقل کردند و در قبرستان ینی کوی در محاصره‌ی خودروهای زرهی و زره پوشها مخفیانه به خاک سپردند. اوباش رژیم ترک حتی به پارلمانتاران ه.د.پ اجازه‌ی حضور بر روی مزار وی را ندادند و گفتند: "ما نیروهای حکومت هستیم. حکومت اینگونه دستور داده است و شما حق حضور در خاکسپاری جنازه را ندارید."

 

زولکوف گزن برای محکوم کردن حصر رهبر آپو در بخش اف زندان تکیرداغ به زندگی خود پایان داد. پس از آنکه خانواده‌ی وی از این خبر مطلع شدند برای تحویل گرفتن جنازه اقدام کردند. آنها جنازه را از تکیرداغ به فرودگاه آتاتورک استانبول بردند. پارلمانتاران ه.د.پ و پسر عموها وتعداد زیادی در فرودگاه آتاتورک از جنازه‌ی گزن پیشوازی کردند. خانواده‌ی وی تصمیم داشتند امروز ساعت ٩:۵٠ جنازه را از فرودگاه به آمد ببرند.

تبهکاران دولت تروریست ترک به خانواده وی گفتند که باید شبانه جنازه را دفن کنند. چون خانواده‌ی وی درخواست تبهکاران را قبول نکردند، اوباش اردوغان بدون اطلاع خانواده‌ پیکر گزن را از فرودگاه ربوده و نیمه شب آنرا به آمد منتقل کردند. نیروهای پلیس به خانواده ی وی اطلاع دادند که در هر صورت آنها جنازه را دفن خواهند کرد چه خانواده‌ی وی حضور داشته باشند و چه حضور نداشته باشند.

 

رییس اراذل تحت فرمان اردوغان: ما حکومت هستیم و نمیخواهیم شما در دفن جنازه حضور داشته باشید

پس از آنکه جنازه را به آمد منتقل کردند، پارلمانتاران ه.د.پ پرو دوندار، موسی فارس گولاری، رمزیه توسون، نوران امیر، فلکناس اوجا، صالحه آیدنیز و عایشه آجار باشاران برای تحویل گرفتن جنازه به فرودگاه آمد رفتند. صدها پلیس با ماشینهای زرهی فرودگاه را محاصره کرده بودند و اجازه ی ورود به پارلمانتاران ه.د.پ ندادند. نیروهای پلیس پارلمانتاران را با سپرهای خود محاصره کردند. فرمانده تبهکاران پلیس گفت: "من نماینده‌ی حکومت هستم. تصمیم بر این است. شما می‌توانید برای تسلیت به دیدار خانواده‌ی وی بروید اما اجازه‌ی حضور در هنگام دفن جنازه را ندارید."

 

پس از آن نیروهای پلیس جنازه را به زور به قبرستان ینی کوی منتقل کردند. آنها در حالی که زره پوشها و ماشینهای نظامی و تعداد کثیری از نیروهای پلیس قبرستان را محاصره کرده بودند، جنازه را دفن کردند و اجازه‌ی حضور هیچ کس را در هنگام خاکسپاری ندادند. پس از آن پارلمانتاران ه.د.پ صالحه آیدنیز، سمرا گوزل و نوران امیر خواستند به مزار وی رفتند اما باز هم نیروهای پلیس به آنها اجازه ندادند. حتی به بستگان وی هم اجازه‌ی حضور در مراسم خاکسپاری داده نشد.