این سکوت ما را خواهد کشت!

سلیمان گولتکین که در ۶۵مین روز مقاومت اعتصاب غذا بسر می‌برد سکوت کنونی را مورد انتقاد قرار داده و گفت "تا زمانیکه حصر به پایان نرسد ما به مقاومتمان ادامه داده و ایستادگی خواهیم کرد."

اعتصاب غذای هزاران زندانی در زندان‌های ترکیه ادامه دارد. سلیمان گولتکین یکی از زندانیانی است که در گروه T زندان آک‌هیسار شهر مانیسا با هدف محکومیت حصر رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان در اعتصاب غذا بسر می‌برد. گولتکین در ۶۵مین روز اعتصاب غذاست.

 

سکوت باید پایان یابد!

گولتکین در پیامی به خانواده همه‌ی افراد جامعه را مخاطب قرار داده و درخواست کرد که جامعه به سکوت خویش پایان دهد. گولتکین روز ٢۶ آوریل به خانواده‌اش گفت؛ "در حقیقت بیش از هر چیز سکوت خلقمان مایه‌ی شگفتیست، ما می‌دانیم که خلقمان مقاومتگر است. باید در برابر این سکوت بگوید دیگر بس است. برای اینکه جنازه اعتصابگران از زندان‌ خارج نشوند بایستی با فرزندان خویش و زندانیان آزادی هم صدا شده و از ما حمایت نمایند. این سکوت زندانیان آزادی را به سوی مرگ می‌کشاند باید این سکوت پایان یابد." 

 

ما به مقاومتمان ادامه می‌دهیم

گولتکین بر ضرورت پایان دادن به سکوت جاری تأکید کرده و گفته است؛"بایستی همه پیرامون زندانیان اعتصاب غذا گردهم آمده و هر چه زودتر به حصر رهبر آپو پایان دهیم. به همه تذکر می‌دهیم در صورت تدوام حصر اعتصاب غذای ما همچنان ادامه خواهد یافت. ما تا پایان به مقاومتمان ادامه می‌دهیم."

 

جسممان به تحلیل می‌رود

گولتکین افزود:"با سپری شدن زمان جسم ما به تحلیل می‌رود. اگر ما را با برانکارد از زندان خارج کنند باز هم به این مقاومت ادامه می‌دهیم. وضعیت جسمی ما در مرحله‌ای خطرناک است. برخی از رفقا در آشتانه شهادت قرار گرفته‌اند. خلقمان را فرامی‌خوانیم. لازم است به مقاومت زندانیان توجه کنند."