با مقاومت خلق‌ها، استعمارگری دولت ترکیه نابود خواهد شد

زنان عرب و سریان‌های منطقه دیرک اعلام کردند که اشغالگری دولت ترکیه در برابر تمام خلق‌های شمال سوریه غیره قابل قبول می باشد و اتحاد این خلق‌ها دولت غاصب ترکیه را با شکست سنگینی همراه خواهد کرد

زنان عرب و سریان‌های منطقه دیرک اعلام کردند که اشغالگری دولت ترکیه در برابر تمام خلق‌های شمال سوریه غیره قابل قبول می باشد و اتحاد این خلق‌ها دولت غاصب ترکیه را با شکست سنگینی همراه خواهد کرد.

 

نَهرین ابراهیم که خود سریانی می باشد گفت:" حمله دولت ترکیه به کانتون عَفرین ، حمله در برابر تمام خلق‌های شمال سوریه می باشد و اگر به تاریخ دولت ترکیه بنگریم ، خواهیم دید که سیاست قتل عام و اشغالگری این دولت در برابر انسانیت همیشه وجود داشته است. در طول تاریخ سریانی‌ها، عرب‌ها، آشوری‌ها و کلدانی‌ها در برابر حملات دولت ترکیه در امان نبوده و با قتل عام‌های بزرگ همراه بوده‌اند.

 

دولت ترکیه اکنون نیز می خواهد با حمله به عَفرین قتل عام تازه‌ای را در تاریخ شوم خود ثبت کند.

 

ابراهیم در پایان حملات دولت ترکیه را محکوم کرده و ادامه داد:" دولت ترکیه در پایان کار با شکستی سنگین روبرو خواهد شد، چرا که شمال سوریه دارای مبارزانی قوی و مستحکم از تمام خلق ها می باشد".

 

همچنین لَمیا سَوام از زنان عرب منطقه دیرک نیز درباره حملات اشغالگرانه دولت ترکیه اینچنین اظهار نظر کرد:" هدف دولت تروریست ترکیه و مزدورانش نابودی تمام خلق های شمال سوریه می باشد. دولت غاصب ترکیه تا کنون با حمله به غیره نظامیان،ده ها تن از زنان و کودکان را به قتل رسانده است.

 

خلق‌های شمال سوریه اتحاد سیاسی، اجتماعی و نظامی خود را ایجاد کرده‌اند و این یک ترس بر اندام دولت ترکیه به ویژه حکومت آ.ک.پ انداخته است".

 

سَوام و ابراهیم از تمام دولت‌های جهان و افکار عمومی خواستند که در برابر اشغالگری دولت ترکیه سکوت نکنند و حملات دولت ترکیه در برابر خلق‌های شمال سوریه را محکوم نمایند.