به آتش کشیدن منازل مسکونی از سوی ارتش ترک

ضربات مهلک گریلایی بر ارتش و پلیس رژیم اشغالگر ترک ادامه دارد. از بخش خلفتی استان رحا خبر می‌رسد که دست‌کم سه پلیس ترک از پای درآمده‌اند.

  یک درجه‌دار و دو پلیس ترک در منطقه خلفتی از توابع استان رحا در درگیری با گریلاهای کردستان به هلاکت رسیدند. ارتش ترک پس از ضربه مهلک اقدام به آتش زدن خانه‌های ساکنان منطقه کردند و دو شهروند کردستانی را دستگیر کردند. گزارش‌های محلی از شکنجه بازداشت شدگان حکایت دارد.

  گزارش‌ها حاکی از درگیری مسلحانه میان گریلاهای کردستان و سربازان رژیم اشغالگر ترک در روستای درتو بخش خلفتی استان رحا است. در این درگیری که ساعت ٢ یکشنبه شب (١٩ مه) روی داد یک عنصر یگان ویژه ترک و دو پلیس از پای درآمده‌اند. استانداری رحا مدعی شد که در درگیری مذكور یک عنصر یگان ویژه و دو پلیس کشته شده‌اند.

  منابع محلی آگاه از محاصره روستا توسط سربازان ترک و منع آمد و رفت خبر داده‌اند. رسانه‌های جنگ ویژه رژیم ترک مدعی شدند که دو گریلا در دگیری مذکور جانباخته‌اند.

 

سربازان ترک خانه کردها را به آتش کشیدند

  سربازان رژیم ترک پس از بازداشت زکی آلاکوش و فرزندانش خانه‌ وی را به آتش کشیدند. زکی همراه خانواده‌اش از سوی پلیس ترک به مکانی نامعلوم منتقل شد. از سرنوشت وی خبری در دست نیست.

 

  ه.پ.گ در این رابطه هنوز اطلاعیه‌ای منتشر نکرده است.