بیانیه ک.ج.ک؛ ملاقات صورت گرفته در امرالی بخشی از جنگ روانی دشمن است

​​​​​​​ک.ج.ک؛ ملاقات ١٢ ژانویه، گامی در راستای جنگ ویژه رژیم آ.ک.پ/م.ه.پ است و هدف آن به شکست کشاندن کارزارمان "به حصر و فاشیسم پایان دهیم" می‌باشد

رییس مشترک شورای رهبری ک.ج.ک در مورد ملاقات روز گذشته رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان بیانیه‌ای منتشر کرد.

 

در بیانیه آمده است:"کارزار مقاومتگرانه ما با شعار 'حصر و فاشسیم را در هم شکنیم و کردستان را آزاد کنیم' در تمام عرصه‌ها گسترش یافته و همچنان ادامه دارد. صدها زندانی محبوس در اعتصاب غذا بسر می‌برند، در چهاربخش کردستان و خارج از میهن خلقمان به اعتصاب‌ غذا، تجمع و راهپیمایی پیوسته‌اند، با چنین رویکردهای مقاومت آزادیخواهانه هر چه بیشتر گسترش می‌یابد.

 

در چنین شرایطی، مدیران فاشیست رژیم حاکم بر ترکیه (آ.ک.پ/م.ه.پ) کە سالهای مدیدی است حصر را بر خلقمان تحمیل کرده‌اند، روز ١٢ ژانویه (شنبه) محمد اوجالان را به امرالی فرستاده و با رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان ملاقات کرد. قبل از هر چیز لازم به یادآوری است که آنچه این ملاقات را میسر نمود مقاومت سرتاسری خلقمان است. بر این مبنا پیروزی اولیه کارزار 'به حصر و فاشیسم پایان دهیم' که توسط لیلا گووَن آغاز شده بود محقق شد. به همین منظور این موفیقت را به خلق و دوستان خویش تبریک می‌گوییم و امیدواریم که همچنان پیروزمند باشند.

 

حصر همچنان ادامه دارد

اما واضح است که ملاقات ١٢ ژانویه به معنی پایان حصر نیست. به همین دلیل رفتارهای فاشیستی در امرالی علیه رهبر عبدالله اوجالان همچنان ادامه دارد. از این روی کارزاری که با شعار 'به حصر و فاشیسم پایان دهیم' که از سوی جنبشـمان آغاز شده بود همچنان ادامه دارد. لازم است رفقا، خلق و دوستانمان این مهم را درک نمایند. ملاقات ١٢ ژانویه در واقع برای به شکست کشاندن این کارزار توسط رژیم آ.ک.پ/م.ه.پ صورت گرفته و بخشی از جنگ روانی است. برگزاری این ملاقات در روز شنبه نشانه واضح تداوم جنگ روانی است.

 

دشمن نمی‌تواند ما را فریب دهد

واضح است که رژیم غاصب و قتل‌عامگر آ.ک.پ/م.ه.پ در مقابل کارزار آزادیخواهانه و مقاومتگرانه خلقمان تحت فشار قرار گرفته است، به چنین اقدامی متوسل شده و خواهان به شکست کشاندن مقاومت ماست. اما ما هم جنگ ویژه دشمن، هم بازیهای قبیح آن را می‌دانیم و درک می‌کنیم. به همین دلیل دشمن هیچگاه نخواهد توانست با جنگ روانی ما را فریب دهد و تا زمانی که دیوارهای امرالی فرو نریزند، حصر پایان نیابد و فرصت زندگی و فعالیت آزادانه رهبر آپو محقق نشود این مقاومت به قوت خود باقی خواهد بود. لازم است تمام دوستان، خلقمان و افکار عمومی آگاه باشند. کارزار ما حصر را می‌شکنیم، فاشیسم را به فرو پاشیم و بر این مبنا کردستان آزاد و ترکیه دمکراتیک را بنیان نهیم."