تبهکار گروهک تروریستی فیلق‌الشام در عملیات خشم زیتون از پای درآمد

اتاق عملیات خشم زیتون با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که نیروهای آنها در ادلب عملیاتی را علیه تبهکاران ترکیه به انجام رسانده و در نتیجه‌ی آن یکی از تبهکاران گروه فلیق‌الشام به نام "ابو یحیی حموی" را به هلاکت رسانده‌اند

اتاق عملیات خشم زیتون با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که نیروهای آنها در ادلب عملیاتی را علیه تبهکاران ترکیه به انجام رسانده و در نتیجه‌ی آن یکی از تبهکاران گروه فلیق‌الشام به نام "ابو یحیی حموی" را به هلاکت رسانده‌اند.

 

در این بیانیه آمده است:" در چارچوب زنجیره عملیات‌ نیروهای ما در استان ادلب علیه تبهکاران ترکیه، یکی از تبهکاران گروه فیلق‌الشام به  نام "ابو یحیی حموی" پس از سه روز تعقیب و حصول اطمینان از اینکه بطور مدوام از راه کفر سجنه ـ حیش عبور و مرور می‌کند، هدف عملیات بمبگذاری نیروهای ما در این راه قرار گرفت."

 

در بیانیه همچنین اشاره شده:" ابو یحیی حموی، تبهکار گروه فیلق‌الشام بر اثر انفجار بمب به‌شدت زخمی شده و سپس برای مداوا به بیمارستانی در ترکیه منتقل شده است. این تبهکار صبح امروز به دلیل شدت جراحات به هلاکت رسید."

در پایان بیانیه‌ی اتاق عملیات خشم زیتون تصریح شده:"باری دیگر با اطمینان اعلام می‌داریم که در هر مکانی علیه خلق‌مان ستمی روا داشته شود، ما آنجا خواهیم بود. ما سوگند یاد می‌کنیم از تمام کسانی که در اشغال و تاراج عفرین دست داشته‌اند، به سختی انتقام خواهیم گرفت. همانگونه که پیشتر نیز سوگند یاد کرده بودیم، عملیات آزادسازی عفرین را آغاز نموده‌ایم."