تداوم عملیات گریلا در برابر نظامیان رژیم ترکیه

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق موسوم به ه.پ.گ در رابطه با عملیات گریلا در برابر ارتش ترکیه و حملات جنگنده‌های هوایی در برابر مناطق مدیا بیانیه کتبی انتشار داد

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق موسوم به ه.پ.گ در رابطه با عملیات گریلا در برابر ارتش ترکیه و حملات جنگنده‌های هوایی در برابر مناطق مدیا بیانیه کتبی انتشار داد.

 

بیانیه کتبی ه.پ.گ بدین شرح می باشد:" گریلاهای ما روز (١ آوریل/ ١٢ فرورردین) سال  جاری ساعت ١٠:٠٠به وقت محلی ارتشیان ترکیه در تپه کوردینه منطقه چَلِه را هدف قرار دادند، شمار کشته و زخمی‌های این عملیات مشخص نشد.

 

همچنین روز (٢ آوریل/١٣ فروردین) سال جاری گریلاهای یژاستار در ساعت 10:30 به وقت محلی مقابل پایگاه نظامیان نژادپرست ترکیه در منطقه چَلِه استان جولمِرگ عملیات نظامی انجام دادند. در این عملیات بیشتر مواضع ارتش ترکیه منهدم شد. درباره شمار کشته و زخمی‌های این عملیات جزئیاتی به دست نیامد.

 

همچنین در همین روز هواپیماهای جنگی دولت اشغالگر ترکیه مناطق حفاظت شده مدیا زاپ و خاکورک را بمباران کرده‌اند. در این حملات خسارات زیادی به منازل و مزارع روستائیان وارد آمد".