تصاویر ویدیویی تجهیزات نظامی و اسلحه‌های به غنیمت گرفته شده منتشر شد

​​​​​​​تصاویری از اسلحه‌ها و تجهیزات سربازان ترک در تپه للیکان که از سوی نیروهای ه.پ.گ به غنیمت گرفته‌ شده‌اند در وبسایت گریلا تی‌وی پخش گردید

گریلا تی‌وی عصر امروز (جمعه ٢ نوامبر/ ١١ آبان) ویدیویی را منتشر کرده که در آن تصاویر متعلق به اسلحه‌های به غنیمت گرفته شده ارتش ترکیه توسط نیروهای گریلا دیده می‌شوند. این عملیات در روز ٢٢ اکتبر/ ٣٠ مهر در ارتفاعات للیکان جنوب کردستان به انجام رسیده بود.

 

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق پیشتر در اطلاعیه جزئیات این عملیات را با افکار عمومی در میان گذاشته بود: ساعت ١۵ روز ٢٢ اکتبر نیروهای ما در ارتفاعات للیکان یگان ویژه نظامیان رژیم غاصب ترک در این منطقه را هدف عملیات قرار دادند. نیروهای ما از نزدیک با اشغالگران جنگیده و به سنگرها و مواضع آنان نفوذ کردند. در این عملیات یک درجه‌دار ارتش و هفت ارتشی دیگر از پای‌ درآمدند. نیروهای ما یک قبظه اسلحه تیربار بی‌کی‌سی، یک قبظه اسلحه ام‌پی‌تی-٧۶، یک مین‌یاب، یک دوربین شب و یک دوربین مادون قرمز را از سنگرهای دشمن به غنیمت گرفته‌اند. ارتش ترک پس از ساعت‌ها حملات توپخانه‌ای با استفاده از هلی‌کوپتر اجساد کشته و زخمی‌هایش را از منطقه خارج کرد."

 

| تصآویر ویدیویی لحظه‌ی غافلگیر شدن  سربازان ترک از سوی نیروهای گریلا