تقدیر فرماندهی قرارگاه ن.پ.گ از گریلاهای مشارکت کننده در عملیات پایگاه بیزوک

فرماندهی قرارگاه نیروهای مدافع خلق از گریلاهایی که در حمله به پایگاه بیزوک مشارکت داشتند تقدیر به عمل آورد.

در بیانیه‌ی‌ فرماندهی قرارگاه مرکزی نیروهای مدافع خلق که بدین منظور صادر شده است از گریلاها تقدیر به عمل آمده و درج شده است که: ما بار دیگر از گریلاهای فدایی آپو که در این عملیات شرکت نموده و به شیوه‌ای خلاقانه آن را انجام داده اند تشکر می‌نماییم.

 

فرماندهی قرارگاه مرکزی نیروهای مدافع خلق به مناسبت انجام عملیاتی علیه پایگاه بیزوک پیام تبریک خود را به فرماندهی ایالت آواشین ارسال کرد.

 

متن این پیام بدین شرح است:

"عملیاتی را که در جریان آن نیروهای تحت فرماندهی شما در چارچوب مقطع انقلابی  شهید باگر- شهید رونیا در روز ۴ ماه مه، ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه علیه پایگاه امنیتی بیزوک انجام دادند، عملیاتی موفق و موثر قلمداد می‌گردد. این عملیات در چارچوب ایستارهای باز تاسیس نیروهای گریلا بر اساس شیوه‌های نوین انجام شد. ما موفقیت در این عملیات را از صمیم قلب به تمامی رفقایی که در این عملیات شرکت داشته و نیز فرماندهی آن، تبریک می‌گوییم.

 

طراحی و اجرای عملیاتی اینچنین از طریق جسارت و خلاقیت و قدرت است که چنین نتییجه‌ای را به همراه می‌اورد. در جریان این عملیات انقلابی که در روز و بدن هیچگونه شهادتی انجام شده است ارزشمند قلمداد می‌شود؛ در جریان عملیات نیروهای گریلا وارد منطقه عملیاتی شده و ۵ اسلحه ژ.۳ و یک اسلحه BKC و در مجموع ۶ اسلحه و اداوات نظامی دیگر را بدست گرفته‌اند. در این عملیات که با سرعت و در جریان ۵ دقیقه و بدون هیچگونه تلفات و جراحتی از سوی نیروهای ما انجام شده است، با درهم شکستن استحکامات دشمن ممکن شده است. اجرای چنین عملیاتی نشان می‌دهد زمانیکه روح فدایی آپویی با خلاقیت تاکتیکی همراه گردد به چه نتیج مهمی دست می‌یابد.

 

سازمان اطلاعاتی میت ترکیه مانند همیشه به منظور پرده‌پوش کردن نگرانیهای خود در مقابل این عملیات، تخریب روحیه تهاجمی گریلا و نیز ممانعت از درک آن توسط خلق، اظهار می‌دارد که این عملیات در نتیجه حملات خمپاره‌ای از شمال عراق انجام شده است، میت در این رابطه با انتشار بیانیه‌ای بار دیگر سیمای دروغین خود را ظاهر نمود. اما این بیانیه واجد اهمیت نبوده و قادر نیستند اتمسفر انقلابی را با تخریب گریلا و واقعیت موجود را پرده پوش نمایند. قادر به طولانی کردن اقتدار فاشیستی خود نیز نخواهند بود. ما رفقای فدایی آپویی را که در این عملیات شرکت داشته و این عملیات را به گونه‌ای خلاقانه انجام داده‌اند، بار دیگر مورد تقدیر قرار داده و به آنان تبریک می‌گوییم. برای رفقایمان آرزوی موفقیت داریم. با عشق و دوستی به  تمامی نیروهای ایالت آواشین درود می‌فرستیم. از صمیم قلب و با احساسات انقلابی برای تمامی شما آرزوی موفقیت داریم."