تنها به جرم مطالعه کتاب، ٢۵ روز زندانی و تهدید به مرگ شد

طبق گفته‌های تاگور زردشتی از فعالان جامعه مدنی جنوب کردستان، چماقداران حزب دمکرات کردستان عراق- پ.د.ک سال ٢٠٠٩ وی را به جرم مطالعه یکی از کتاب‌های عبدالله اوجالان ٢۵ روز حبس کردند و در دوره حبس با شکنجه او را به مرگ تهدید نموده‌اند

طبق گفته‌های تاگور زردشتی از فعالان جامعه مدنی جنوب کردستان، چماقداران آسایش حزب دمکرات کردستان عراق- پ.د.ک سال ٢٠٠٩ وی را به جرم مطالعه یکی از کتاب‌های عبدالله اوجالان ٢۵ روز حبس کردند و در دوره حبس با شکنجه او را به مرگ تهدید نموده‌اند

 

                           تصویر کاظم شکری پس از شکنجه چماقداران پ.د.ک

کاظم شکری که در میان مدافعان حقوق بشر به نام تاگور زردشتی شناخته می‌شود در سخنانی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک گفته است که حزب دمکرات کردستان عراق ارزشی را برای جامعه کردستان باقی نگذاشته که آنرا لگدمال و چرکین نکرده باشد.

تاگور زردشتی در این ویدیو گفته است در زندان بشدت شکنجه شده و آنقدر با مشت بر سرو روی او کوبیده‌اند که یک هفته بیهوش بوده است. نامبرده دلیل بازداشت خود برای دومین بار را حمایت وی از اعاده خون ودات حسین روزنامه نگار ترور شده عنوان کرده که از سوی چماقداران پ.د.ک به شیوه ددمنشانه به شهادت رسیده بود.

 

تاگور زردشتی در پایان سخنان خود خواهان پایان دادن به سکوت مرگبار و ارعاب جامعه در مناطق تحت حکومت پ.د.ک شد. تنها چند ساعت پس از پخش این ویدیو در شبکه‌های اجتماعی سخنان تاگور از شبکه فیس بوک برداشته شد. گفته شد که چماقداران پ.د.ک تاگور را تهدید کردند در صورتی که به افشاگری ادامه دهد به خانواده وی آسیب می‌رسانند.