تنها در جنوب کردستان ١۵ ارتشی غاصب ترک از پای‌ درآمدند

​​​​​​​در مناطق بارزان و سیدکان جنوب کردستان ٢٠ ارتشی دیگر رژیم اشغالگر ترکیه کشته و زخمی شدند. گریلاهای کردستان همچنین یک پهپاد ارتش ترک را در عرصه‌ی زاپ ساقط کرده‌اند

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق در گزارش امروز خود از تداوم عملیات کوبنده نیروهای گریلا برابر نظامیان رژیم غاصب ترک در جنوب کردستان سخن به میان آورده است.

 

طبق گزارش نیروهای گریلا رأس ساعت ١٢ روز چهارشنبه (هفتم نوامبر/ ١۶ آبانماه) نظامیان رژیم ترک مستقر در تپه خوده واقع در منطقه بارزان را از سه محور هدف قرار داده و در این عملیات پیروزمندانه ١٠ ارتشی را کشته‌اند. در عملیات مذکور ۵ موضع دشمن به تمامی منهدم شده‌اند.

 

در ساعت ١۵ همین روز در عملیات نیروهای گریلا علیه نظامیان اشغالگر مستقر در للیکان بخش سیدکان جنوب کردستان دو ارتشی دشمن کشته و پنج تن دیگر زخمی شده‌اند. جت‌های ارتش غاصب ترک حوالی ساعت ١٨ منطقه درگیری را بمباران کرده‌اند.

 

گریلاهای یژاستار هم در عملیات روز چهارشنبه (٧ نوامبر/١۶ آبان) در بخش چله حومه جولمرگ مواضع دشمن را در تپه شهید بوتان هدف قار داده‌اند. گریلاهای زن در این حمله سه ارتشی ترکیه را از پای درآورده‌اند.

 

از سوی دیگر نیروهای ه.پ.گ در عرصه زاپ حوالی ساعت ٨:٣٠ روز گذشته (٧ نوامبر) یک پهپاد ارتش غاصب ترکیه را ساقط کرده‌اند.

 

ه.پ.گ در پایان از وقوع نبردی سنگین علیه نظامیان دشمن در مناطق دره مارینوس و آنیتوس حومه جولمرگ در ٢٨ اکتبر/ ۶ آبان خبر داده می‌گوید که تعداد زیادی از نظامیان دشمن کشته و زخمی شده‌اند. ه.پ.گ از شهادت سه گریلا به نام‌های آندوک گودا، آندوک چالدران و چیاگر زاگرس پس از نبردی قهرمانانه با دشمن سخن به میان آورده و خاطرنشان کرد که جزئیات بیشتر این درگیری را در اطلاعیه‌ای جداگانه با افکار عمومی در میان می‌گذارد.