جوانان آپویی بوکان: تنها راه دستیابی به صلح و آزادی اندیشه‌های رهبر آپوست

به مناسبت سالروز خیزش سوم اسفند روژهلات کردستان کمیته شهید عاکف مامو زاگرس شهر بوکان بیانیه‌ای را قرائت کردند

به مناسبت سالروز خیزش سوم اسفند روژهلات کردستان کمیته شهید عاکف مامو زاگرس شهر بوکان بیانیه‌ای را قرائت کردند

 

این کمیته با اعلام انزجار از توطئه بین‌المللی علیه رهبر خلق کُرد عبدالله اوجالان، به مقاومت‌ تاریخی عفرین درود فرستادند. کمیته در ادامه از آحاد خلق روژهلات کردستان خواست برای صیانت از رهبر آپو و خانواده شهیدان این خیزش تاریخی روحیه سوم اسفند پاس داشته شود.

کمیته شهید عاکف در ادامه اظهار می‌نماید:"پیمان با رهبر آپو، شهیدان سوم اسفند و همچنین تمام شهدای راه آزادی را تجدید می‌نماییم و تا آزادی رهبری هر لحظه به مبارزه سرعت بخشیم. از این امر آگاهیم که ‌شهادت هر رفیق مبارز بر مسئولیت‌های ما در قبال انقلاب خلق‌مان می‌افزاید. تصریح می‌نماییم که ایمان به آرمانهایمان روزبروز تقویت می‌شود و تا آخرین نفس به مبارزه در این راه پایبند می‌باشیم."

 

در ادامه کمیته شهید عاکف آمده است:"هـمچون جوانان آپویی کمیته ‌شهید عاکف به جهانیان نشان می‌دهیم که تا تحقق جامعه دمکراتیک و خودمدیریتی از پا نخواهیم نشست و گسترش هر چه بیشتر فلسفه رهبری در سطح جهان را تنها راه دستیابی به آزادی و صلح بر علیه نژادپرستی و اقتدارگرایی می‌دانیم."

 

جوانان کمیته شهید عاکف در پایان ضمن محکومیت حملات ارتش غاصبگر ترکیه، به مقاومت تاریخی عفرین درود فرستاده و اعلام کرده‌اند "مقاومت روژآوا را با قیام روژهلات گره میزنیم."