جوانان میهن‌دوست بوکان جوانان را به انجام وظایف تاریخی خویش فراخواند

​​​​​​​جوانان میهن‌دوست روژهلات کردستان در پیامی ویدیویی آحاد جامعه را به گسترش مبارزه فراخواندند

کمیته شهید عاکف شهر بوکان جوانان میهن‌دوست کردستان در پیامی ویدیویی ضمن اعلام همبستگی با مقاومت اعتصاب غذا در کردستان و خارج از میهن، جوانان روژهلات کردستان را به شرکت فعالانه در آفرینش آینده آزاد و دمکراتیک دعوت کرده است.

 

در بیانیه کمیته شهید عاکف شهر بوکان جوانان میهن‌دوست آمده است:"ما همچون جوانان مهین‌دوست کردستان حمایت خود را از لیلا گووَن که از پنجاه روز پیش دست به اعتصاب غذا زده اعلام می‌داریم. به مقاومت تمام اعتصاب کنندگان غذا در سرتاسر کردستان و خارج از میهن‌ درود می‌فرستیم. تداوم مقاومت اراده مبارزه را هر چه بیشتر تقویت می‌کند. ما همبستگی خود را با مبارزات خلقمان نشان می‌دهیم و اعلام می‌کنیم که تا تحقق آرمانها از پای نخواهیم نشست."

در پیام جوانان آمده است:"در شرایطی تاریخی بسر می‌بریم که در آن جنگ بزرگی بر خلقمان تحمیل شده است. هر جوانی وظیفه دارد در آفریدن آینده دمکراتیک انسانیت جای گیرد."

 

کمیته شهید عاکف جوانان میهن‌دوست روژهلات کردستان همچنین رجزخوانی‌های رژیم فاشیستی جمهوری ترک علیه روژاوا و اقدام آمریکا علیه سه پیشاهنگ جنبش آزادی‌خواهی کردستان را محکوم و رسوا کرده‌اند.

 

در خاتمه پیام کمیته شهید عاکف شهر بوکان جوانان میهن‌دوست روژهلات کردستان آمده است:"همگان نیک بدانند که مبارزه آزادیخواهی کردستان تنها به نیرو و اراده ذاتی خلق‌ها متکی است. مقاومت [هزاران ساله] کردها نشان داد که هیچ نیرویی توان محروم کردنمان از آزادی را ندارد. آزادی به بند کشیده نمی‌شود. زنده باد رهبر آپو."