حزب دمکرات کردستان عراق همچنان شنگال را هدف قرار می‌دهد

رسانه‌های وابسته به حزب دمکرات کردستان که دست بالایی در دشمنی و کینه با خلق ایزدی دارند بازهم شنگال را هدف دولت ترکیه قرار می‌دهند

رسانه‌های وابسته به حزب دمکرات کردستان که دست بالایی در دشمنی و کینه با خلق ایزدی دارند بازهم شنگال را هدف دولت ترکیه قرار می‌دهند

 

رسانه‌های وابسته به حزب دمکرات کردستان عراق از ١۶ اکتبر/ ٢۴ مهرماه برای تحریف افکار عمومی جامعه در رابطه با واگذاری کرکوک  و مناطق دیگر اقلیم تلاش می‌نماید. رسانه‌های وابسته به این حزب مدعی "توافق مابین پ.ک.ک و حشدالشعبی در شنگال" شده‌اند و ی.ب.ش را هدف نشان می‌دهند.

 

رسانه‌های حزب دمکرات کردستان که پس از رودستی اردوغان همچنان در راستای سیاستهای رژیم حاکم بر ترکیه کار می‌کنند تلاش دارند که مسئولان ایزدی شنگال و ی.ب.ش را همچون اعضای پ.ک.ک بشناساند. با این همه این رسانەها از فرار نیروهای وابسته به حزب خود چیزی نمی‌گوید.

 

دو کانال تلویزیونی حزب دمکرات کردستان عراق تراژدی روی داده در جنوب کردستان را به کناری نهاده و بر موضوع شنگال متمرکز شده‌اند. تحلیلگران امور سیاسی کمک‌های حزب مذکور برای حمله‌ هوایی رژیم ترکیه به شنگال در بهار سال جاری را یادآوری کرده و اقدامات روزهای اخیر رسانه‌های این حزب را در راستای دور تازه همکاری با رژیم ترکیه برای حمله به شنگال می‌دانند.

 

نیروهای پیشمرگ تحت فرمان بارزانی سوم آگوست ٢٠١۴ شنگال را دو دستی به داعش واگذار کردند و این عمل را یکبار دیگر در ١۶ اکتبر در مقابل حشدالشعبی تکرار کردند. مبارزان ی.ب.ش با همکاری گریلاهای ه.پ.گ و یژاستار، هم خاک شنگال را از چنگ تبهکاران داعش آزاد کردند و هم در مقابل پیشرویهای حشدالشعبی ایستادگی کردند و بر مواضع خود اسرار نمودند.