حصر را در هم شکسته و سال ٢٠١٩ را به سال پیروزی تبدیل خواهیم کرد

گریلاهای یژاستار، اویندار جزیر و آرمانج کورتالان با درودهای خود به مقاومت خلق در مقابل حصر و انزوای رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان، خاطر نشان ساختند که آنها مقاومتی آهنین حصر را در هم شکسته، فاشیسم را از میان برداشته و کردستان را آزاد خواهند کرد

گریلاهایی  که با آژانس خبری فرات گفت‌وگو کردند خاطر نشان ساختند که ٢٠ سال است رهبر آپو با انزوای تشدید شده‌ای روبرو و اکنون این انزوا وارد ٢١ سال خود می‌شود.

 

دشمن درصدد است اتحاد خلق، گریلا و رهبری را از هم بگسلد.

در ارتباط با این موضوع گریلای یژاستار "آرمانج کورتالان" گفت: دامنه‌ی این انزوا طی ۵-۶ سال اخیر به شدت افزایش یافته است. دیدارها قطع شده‌اند و رفقایی که با رهبری در زندان بودند از زندان اخراج شده‌اند. هدف این انزوا گسستن ارتباط بین رهبری و خلق است تا گریلا به پیشرفت و پیروزی دست نیابد. بر این اساس عرصه‌های مقاومت ما را مورد حمله قرار دادند، به خلق ما حمله نمودند. هم به کوهستان حمله کرده و هم به خلق حمله کردند. بدین شیوه انزوا را سنگین‌تر کردند. درصددند پیوندهای خلق وگریلا را قطع کنند. در همان حال درصدد برآمدند به قتل‌عام دست زنند. بر اساس گسستن اتحاد رهبری، خلق و گریلا این انزوا افزایش یافته است. در این جنگ عدالتی وجود ندارد. دشمن درصدد است با روحیه و اراده‌ی مردم بازی کند. می‌خواهند گام‌های خلق را به پس بنشانند. اما خلق با کشتن از این جنگ هراسی به دل راه نمی‌دهد. بلکه بیشتر به تجمیع نیروهای خود می‌پردازد.

گریلاهای یژاستار خاطرنشان ساختند که آنها در جایگاه رزمندگان آزادی می‌خواهند به این انزوا پاسخ داده و بر همین اساس در کوهستان‌های کردستان علیه اشغال کردستان به مبارزه می‌پردازند. ما می‌خواهیم رهبری را از زندان آزاد نماییم. ما سال ٢٠١٩ را به سال پیروزی رهبری و خلقمان بدل خواهیم کرد. ما با اعتقادی برخاسته از عمق جانمان در این کوهستان‌ها هستیم. همانگونه که آنها ٢٠ سال است که رهبری ما را به اسارت و انزوا کشیده‌اند ما نیز در مقابل آنها مبارزه را تداوم بخشیده و در راستای آزادسازی رهبری گام برخواهیم داشت.

 

اویندار جزیر گریلای یژاستار نیز اظهار داشت که جوانان خلق کرد تا آخرین لحظه نیرد را ادامه داده و این انزوا را خاتمه خواهند بخشید. در ادامه اویندار اظهار داشت: دولت زخم خورده‌ی ترکیه با اتکا به تکنولوژی به جنگ می‌پردازد. اما نیروی زمینی این کشور فاقد قدرت پیش‌روی است. به رغم اینکه ما از چنین تکنولوژی‌ پیشرفته‌ای برخوردار نیستیم اما ما فرزندان این خلق با تمامی اعتقادات و جانمان، با اراده‌امان به نبرد خواهیم پرداخت. استفاده از تکنولوژی در این سطح زخم خوردگی ترک‌ها را نشان می‌دهد. جنگ فشار شدیدی را بر اقتصاد خانواده‌ها وارد کرده است. اردوغان و خانواده‌های افراد رده بالا نمی‌توانند در فکر خلق باشند. هم و غم اردوغان بکارگیری تکنولوژی سلاح‌های سنگین علیه کردها و اشغالگری خاک کردستان است. لازم است خلق ما با اراده‌ای عظیم علیه اشغالگری و انزوا مقاومت را به پیش برد.

 

جنگ ما علیه اشغالگری و انزوا است

اَویندار جزیر از گریلاهای یژاستار در ادامه‌ی سخنانش خاطرنشان ساخت که امروزه هدف آنان از ادامه‌ی نبرد مبارزه علیه اشغالگری و انزوا علیه رهبر خلق کرد است. نبردی که اکنون ادامه دارد آینده‌ی این خلق، آینده‌ی گریلاهای این خلق را تعیین خواهد کرد. از همین‌رو لازم است که ما از هم اکنون با صفوفی بهم پیوسته و اتحادی یزرگ علیه اشغالگری مبارزه را تداوم بخشیم، رهبری خود را از انزوا و حصر تحمیل شده رهایی بخشیم.

 

گریلاهای یژاستار اعلام نمودند که آنان علیه این انزوا نبرد را تداوم خواهند بخشید. ما تا آخرین لحظه در میدان ایستادگی خواهیم کرد. در هر صورت، بدون توجه به اظهار نظرهای دیگران و فارغ از چگونگی برخورد دیگران، تکنولوژی جنگ، آنچه که برای ما واجد اهمیت است روحیه، جسارت و امید است. ما در جوانی به صفوف این مبارزه پیوسته‌ایم و امیدواریم که خلق ما نیز با چنین دیدی به مبارزه‌ی ما بنگرد، به حمایت از ما پرداخته و با اتحاد و انسجام خلق و گریلا ما بتوانیم بر این حصر فایق آییم. ما سال ٢٠١٩ را به سال پیروزی، سال آزادی رهبری و خلقمان بدل خواهیم کرد. امسال سال پیروزی خواهد بود.