حمله عناصر بازداشتی داعش به زندانیان سیاسی در کرج؛ شیرزاد، مرادی و صادقی ناپدید شدند

بنابر خبرهای منتشر شده مسئولان زندان رجایی شهر کرج از عناصر بازداشت شده گروه تبهکار داعش برای حمله به زندانیان سیاسی آزادیخواه کمک گرفته‌اند

بنابر خبرهای منتشر شده مسئولان زندان رجایی شهر کرج از عناصر بازداشت شده گروه تبهکار داعش برای حمله به زندانیان سیاسی آزادیخواه کمک گرفته‌اند

 

بگارگرفتن عناصر وابسته به گروههای مذهبی افراط‌گرا برای سرکوب و ضربه زدن به جنبش‌های آزادیخواهانه در شرق کردستان و ایران از سوی رژیم ایران ادامه دارد. از زندان رجایی شهر کرج خبر می‌رسد که عناصر محبوس داعش در زندان با همکاری مسئولین به زندانیان سیاسی محبوس در سالن ١٠ حمله کرده‌اند.

 

به نقل از هرانا پنج عضو گروه تبهکار داعش که اتباع کشورهای آذربایجان، چچن و عراق هستند از سوی مسئولان زندان برای حمله به زندانیان سیاسی کُرد و ایرانی بکار گرفته شده‌‌اند.

 

به گفته این منبع پنج زندانی سالن ١٠ به نام‌های ابراهیم فیروزی، هوشنگ رضایی، سعید شیرزاد، زانیار مرادی و آرش صادقی دچار آسیب دیدگی شده و به انفرادی محکوم شده‌اند. از سرنوشت سعید شیرزاد، زانیار مرادی، و آرش صادقی خبری در دست نیست.

 

نامه‌های سرگشاده زندانیان سیاسی کُرد و حمله مشکوک عناصر داعش

انتقال عناصر بازداشت شده داعش به بند زندانیان سیاسی پس از آن روی داده است که زندانیان آزادیخواه در نامه‌های سرگشاده ترور اقبال مرادی را بشدت محکوم کرده و بر تداوم مبارزه و مقاومت آزادیخواهانه تأکید کرده بودند. زانیار مرادی فرزند شهید اقبال مرادی در نامه‌ای به خارج از زندان ضمن متهم نمودن رژیم ایران در دست داشتن در ترور پدر خود گفته بود:" ظلم استبداد با به شهادت رساندنت تنها توانست که قامت زیبایت را از ما بگیرد اما با میراثت می خواهند چه کنند؟"

 

سعید شیرزاد زندانی سیاسی کُرد هم روز سوم مرداد در نامه‌ای به دایه آمین (آمنه قادری- همسر شهید اقبال ضمن ابراز همدردی با وی) نوشته است:" به تو تبریک می‌گویم که همین خاک و سنگ، لرزه بر تن دشمنانش خواهد انداخت و از سنگ قبرش هراسان خواهند شد و هراسان‌تر وقتی که بدانند اگر چه جسمش را به گلوله‌ها سپرده‌اند ولی یاد و نامش را هرگز نتوانند از تاریخ پاک کنند."

 

همکاری جمهوری اسلامی با داعش علیه کردها

جمهوری اسلامی که در ظاهر خود را حکومت شیعه می‌خواند در خلال یازده سال اخیر از گروههای تندرو مذهبی علیه کردها در شرق کردستان استفاده کرده و آنان را بر علیه سیاستمداران و آزادیخواهان بکار گرفته است. رژیم ایران با تشکیل گروه تبهکار وابسته به هیوا تاب از سوی اطلاعات و نقش آنان در شهادت گریلاهای آزادیخواه روژهلات کردستان و ترویج افکار بنیادگرای دینی در مقابل جنبش آزادی‌خواهی کردستان در شهرهای مریوان، سنه، سقز، جوانرو، پاوه، بانه، بوکان و مهاباد حاکی از همکاری مابین اطلاعات و نهادهای امنیتی با عناصر داعش در ایران است.