دانشجویان دوره دکترا: اردو‌غان "دجال معاصر" و مصداق بارز "منافق" است

گروهی از دانشجویان مقطع دکترا در روژهلات کردستان و ایران با صدور بیانیه‌ای مشترک ضمن ابراز انزجار از هجوم رژیم غاصب ترکیه به عفرین همبستگی خود را با مقاومت تاریخی خلق و مبارزان در این بخش از میهن اعلام کرده‌اند

گروهی از دانشجویان مقطع دکترا در روژهلات کردستان و ایران با صدور بیانیه‌ای مشترک ضمن ابراز انزجار از هجوم رژیم غاصب ترکیه به عفرین همبستگی خود را با مقاومت تاریخی خلق و مبارزان در این بخش از میهن اعلام کرده‌اند

 

در بخش هایی از این بیانیه آمده است:

"تجاوز ترکیه به شمال سوریه و عفرین، تجاوز به دمکراسی در خاورمیانه است و ما خلق کُرد چارەای جز مقابلە با فاشیزم نداریم.

 

اقدام دولت جمهوری ترکیه در حمله به روژاوای کردستان و بویژه عفرین با هدف تحمیل بنیادگرایی همچون داعش و القاعده صورت گرفت و پیروزی خلق‌های آزاد سوریه در مقاومت عفرین نه تنها به شکست تاریخی بنیادگرایی تروریستی با منشأ ترکیه می‌انجامد، همزمان چاره‌یابی مسئله کُرد در دیگر بخش‌های کردستان را هم درپی خواهد داشت.

 

دانشجویان مقطع دکترا در ادامه با تأکید بر لزوم اتحاد ملی خلق کُرد در این برهه تاریخی هشدار داده‌اند:"دشمنان کردها متحد شده و قصد نابودی آنان را دارند. دشمنان کردها به درازای تاریخ محکوم به شکست بوده‌اند و همچون همیشه کردها از این آزمون هم سربلندانه گذار خواهند کرد.

 

آنان در بخش دیگری بیانیه خود از امامان جماعت مساجد دعوت به عمل آورده‌اند تا در مراسم دینی و آیینی به بسط روحیه مقاومت در برابر منافقان و خودکامگان که نمونه عینی آن امروز در شخص اردوغان هدفی جز غصب خاک و کشتار زنان وکودکان ندارد خلق را به جهاد برحق علیه طاغوت اردوغان فراخوانند.

 

در ادامه بیانیه آمده است: "بخش بزرگی از درآمدهای رژیم ترکیه از خانه‌های فساد و فاحشه‌خانه‌های دایر در این كشور که از سوی حکومت اردوغان مدیریت می‌شوند جمع‌آوری می‌شود. اردوغان با چه قباحتی از دین، اسلام، آیین و اخلاق دم می‌زند در حالی که این کشور را به مرکز فحشا در خاورمیانه مبدل کرده‌ است. باورمندان به اسلام واقعی و امامان جماعت در خطبه‌های نماز جمعه و امور دینی این مهم را نباید فراموش کنند که آنچه از سوی اردوغان صورت می‌گیرد مصداق بارز "دجال معاصر" است و در قرآن مجید مصداقی آشکارتر از سوره "منافقون" برای اردوغان، هوداران و ارتش وی شایسته‌تر نیست."

 

در پایان آمده است:"ارتش منافق رژیم ترکیه قریب یکصد سال است تحت نام‌های جداگانه به ریختن خون کودکان و زنان و سالمندان خلق‌های ترکیه خو گرفته است. زمان آن فرا رسیده که موضعی تاریخی در مقابل منحرفین اتخاذ شود."