در شرنخ مرکز تبلیغات انتخاباتی ه.د.پ افتتاح شد

با حضور صدها شهروند شهر شرنخ در باکور کردستان با شور و هیجان بسیار مرکز تبلیغاتی انتخابات حزب دمکراتیک خلقها ه.د.پ باز شد. هم زمان در منطقه‌ی جزیر، کاندیدهای ه.د.پ با کاسبکاران دیدار کردند

در ساختمان آفت در محله‌ی باهچلی اولر شهر شرنخ اولین مرکز تبلیغاتی انتخابات ه.د.پ باز شد. در مراسم تاسیس این مرکز هشیار اوسال و نورخان آلتورک کاندیداهای ه.د.پ برای شهردار مشترکی شرنخ و همچنین حسن اوزگونش و حسین کاچماز پارلمانتاران ه.د.پ  به همراه صدها تن از شهروندان حضور داشتند. مردم با رقص وپایکوبی و لباسهای رنگارنگ کردی در مراسم شرکت نمودند.

 

نورجان آلتورک کاندید ه.د.پ در این مراسم سخنرانی کرد. وی اعلام نمود، آنها از جنبه ی فرهنگی شهر محافظت خواهند کرد و به خلق خدمت خواهند نمود.

 

هشیار اوزسال کاندید دیگر ه.د.پ گفت، این انتخابات در مقایسه با انتخابات پیشین معنی متفاوتی دارد.امیدواریم سبب آزادی و آشتی شود.

 

جزیر

از طرف دیگر کاندیداهای ه.د.پ برای شهردار مشترکی جزیر محمد زرگی و بیریوا کوتلو و چندین عضو و هوادار ه.د.پ در راستای تبلیغات انتخاباتی با کاسبکاران شهرک جزیر دیدار کردند. کاسبکاران با جوش و خروش و هیجان از کاندیداها پیشوازی نمودند. کاندیداها نیز به درخواستها و پیشنهادات کاسبکاران گوش فرا دادند.