دست‌کم ٩ ارتشی ترکیه در شمال و جنوب کردستان از پای درآمدند

​​​​​​​مرکز خبررسانی ه.پ.گ در تازه‌ترین گزارش خود از تداوم عملیات گریلایی در سرت، للیکان، چله، بارزان و سیدکان سخن به میان آورده است

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق- ه.پ.گ در گزارش امروز از کشته شدن ٩ ارتشی ترکیه در نبردهای گریلا خبر داده است

 

در این گزارش آمده است:

گریلاهای آزادی کردستان رأس ساعت ٨:١۵ روز چهارشنبه (١٠ اکتبر/ ١٨ مهرماه) به مواضع ارتش ترک در تپه للیکان بخش سیدکان جنوب کردستان حمله کرده و چهار ارتشی را به هلاکت رسانده‌اند.

 

تک‌تیراندازان یژاستار ساعت ١۴:٢٠ همین روز یک ارتشی دیگر را از پای درآورده‌اند.

 

ساعت ١٩ همین روز یک سرباز دیگر ارتش غاصب ترکیه در تپه خوده واقع در بخش بارزان جنوب کردستان از سوی تک‌تیراندازان ه.پ.گ کشته شده است.

 

ه.پ.گ سپس از عملیاتی دیگر در ساعت ١١:٣٠ روز چهارشنبه (١٠ اکتبر/ ١٨ مهرماه) در تپه‌ی خرگُل واقع در بخش چله حومه جولمرگ سخن به میان آورده و می‌گوید که از تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن خبر موثقی در دست نیست.

 

گزارش سپس به عملیات علیه نظامیان ترکیه در روز ٩ اکتبر/ ١٧ مهرماه در اتفاعات شهید جانخورت واقع در بخش هرکول سرت (شمال کردستان) پرداخته و می‌گوید که در نتیجه عملیات گریلایی ٣ ارتشی کشته و سه ارتشی دیگر زخمی شده‌اند.

 

ساعت ١۶:٣٠ روز بعد (١٠ اکتبر) نیروهای گریلا یکبار دیگر به مواضع ارتش ترکیه در این منطقه حمله کرده‌اند. ه.پ.گ از اعلام تعداد تلفات ارتش ترکیه در این عملیات اظهار بی‌اطلاعی کرده است.