روکن: انزوای تحمیل شده بر اوجالان یک جنگ ویژه است

زرین روکن عضو شورای مدیریتی کنفدرالیسم زنان کردستان گفت: انزوای تحمیل شده بر رهبر آپو در چهارچوب جنگ ویژه رژیم ترکیه است

زرین روکن عضو شورای مدیریتی کنفدرالیسم زنان کردستان گفت: انزوای تحمیل شده بر رهبر آپو در چهارچوب جنگ ویژه رژیم ترکیه است

 

زرین روکن که در برنامه‌ی زن تلویزیون "استرک" سخن می‌گفت خاطرنشان کرد: "خلق کُرد و اوجالان در میانه‌ی جنگ سوم جهانی قرار دارند، به همین دلیل انزوای تحمیل شده به عبدالله اوجالان از نشانه‌های جنگ ویژه ی رژیم ترکیه است، فکر و فلسفه‌ی رهبر آپو تمامی تحولات خاورمیانه را زیر و رو کرده است، ترس دولتهای کاپیتالیست و سرمایه‌دار هم از این است که جایگزینی برای آنها اعلام وجود کرده است."

 

روکن خاطر نشان نمود که فاشیسم از ترس این حمله را آغاز کرده است، زنان نیز باید بر ضد این حمله در همه جای دنیا مقاومت کنند. آ.ک.پ/ م.ه.پ در تلاشند تا به صورت سیستماتیک فاشیسم را نهادینه کنند، زیرا فاشیسم با افکار متفاوت و رنگهای متفاوت سازش ندارد.

 

زرین روکن تاکید کرد که تنها راه آزادی رهبر آپو این است که فکر و فلسفه‌ی او در همه جا منتشر شود، در برنامه‌های رهبر آپو راه‌حل‌هایی برای خاورمیانه و همچنین مسئله‌ی زنان وجود دارد. ما با نشر اندیشه‌ها ایشان و عملکرد انقلابی می‌توانیم او را آزاد کنیم.

 

روکن به حمله رژیم فاشیست ترک به مادران شنبه اشاره کرد و گفت: ستمدیدگان این جنگ ویژه مادران شنبه هستند، هیچ نیروی فاشیستی نمی‌تواند در مقابل نیروی خلق ما مقاومت کند، رژیم فاشیست آ.ک.پ نیز نمی‌تواند در مقابل مادران شنبه مقاومت کند.