رژیم ترک تروریستهای داعش و النصره را به عفرین منتقل می‌کند

​​​​​​​به نقل از خبرگزاری هاوار تبهکاران گروه تروریستی النصره وابسته به آنکارا جلسه‌ای را در رابطه با همکاری با عناصر داعش و تقسیم محصول زیتون غصب‌شده از باغهای این منطقه برگزار کرده‌اند

به نقل از خبرگزاری هاوار تبهکاران گروه تروریستی النصره وابسته به آنکارا جلسه‌ای را در رابطه با همکاری با عناصر داعش و تقسیم محصول زیتون غصب‌شده از باغهای این منطقه برگزار کرده‌اند

 

گروه تبهکار تحریر الشام (النصره) سابق و گروه تروریستی داعش از سوی رژیم ترک در عفرین مستقر شد‌ه‌اند.

 

گزارش‌‌ها حاکی از فرار ١٠ تبهکار داعش از یکی از زندان‌‌های‌ تبهکاران فیلق الشام در منطقه جندرس از توابع عفرین است. ارتش ترک کنترل بسیاری از مناطق اشغال شده عفرین را به عناصر سابق داعشی سپرد که پس از فرار از عراق و سوریه در کشور ترکیه مستقر شده بودند. همزمان عبور و مرور مخفیانه داعش در مناطق حلب و حما افزایش یافته است.

 

از سوی دیگر گزارش‌‌ها حاکی از کشف دو جسد در مسیر جاده جندرس به روستای ابوکعب است. این در حالی است پیش از این هم جنازه‌های افرادی که هویت آنان معلوم نیست در منطقه کشف شده‌اند.

 

درگیری بر سر محصول غصب شده مردم

با نزدیکتر شدن گردآوری محصول زیتون با‌غهای عفرین، تنش‌‌ها برای تقسیم محصولات غصب شده مابین گروههای وابسته به رژیم تروریستی ترکیه افزایش یافته است. اعلام شد که در ٣٠ سپتامبر/ ٨ مهرماه دو گروه تبهکار وابسته به آنکار بر سر تقسیم زیتون مردم عفرین با همدیگر درگیر شده و تعدادی از هر دو زخمی شده‌اند. زخمی‌شدگان به بیمارستان شهرک عطمه منتقل شده‌اند.

 

غارت محصول زیتون از سوی تروریستهای وابسته به رژیم ترک

انجمن که از سوی تروریست‌های تحت فرمان آنکارا برای اعمال اشغالگری بر مردم عفرین منصوت شده‌اند طی حکمی اعلام کرده‌اند که تنها ١٠ درصد محصولات زیتون را به صاحبان باغها می‌دهند و بقیه را باید به تروریست‌ها واگذار کنند.

 

گردهمایی تروریست‌های وابسته به ترکیه

گزارش‌‌های محلی حاکی از گردهمایی گروهک تروریست تحریر الشام (جبهه النصره) با گروهک تروریستی جبهه وطنیه در بخش جندرس است. دو گروه به توافق رسیده‌اند که نیروهای خود را در همدیگر ادغام کرده و اشغالگری را بر عفرین و دارایی‌های مردمان آن گسترده‌تر نمایند.

 

چندی پیش اعضای گروهک تروریستی تحریر الشام وابسته به میت- ترکیه در روستای دیربلوط در حومه بخش جندرس مستقر شده بودند.