رئیس لیست نوه نوین در هولیر هدف حمله افراد مسلح قرار گرفت

رابون معروف رییس لیست نوه نوین و نامزد انتخابات مجلس عراق در شهر هولیر مورد حمله قرار گرفته و زخمی شد

عصر دیروز رابون معروف رییس لیست نوه نوین و نامزد انتخابات مجلس عراق در شهر هولیر  مورد حمله قرار گرفته و زخمی شد

 

رسانه‌های وابسته به جنبش نوه نوین اعلام کردند که رابون معروف رییس این لیست در شهر هولیر در حمله بشدت زخمی شده‌ است. اعلام گردید که وی برای مداوا به بیمارستان منتقل شده است.

 

رابون معروف در رابطه با مهاجمان گفته است که پس از خروج وی از منزل شخصی افرادی نظامی در بیش از ١٠ خودرو اطراف وی را در مرکز شهر محاصره کرده و با اسلحه و چاقو به وی حمله‌ور شده‌اند.

 

این نماینده مجلس اقلیم کردستان پیش از این از سوی نیروهای وابسته به مسرور بارزانی و با همکاری جعفر امینکی رییس پارلمان اقلیم کردستان [از اعضای رهبری پ.د.ک] کتک‌کاری شد و تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی به انزجار از رویکردهای ضداخلاقی حزب دمکرات کردستان عراق علیه کردستانی‌ها دامن زد.

 

یک هفته پیش هم در شهر دهوک عناصر این حزب به دکتر کامران برواری حمله کردند، هویت عامل حمله به دکتر کامران که یکی از کوادر حزب دمکرات و از نزدیکان سازمان امنیتی پاراستن می‌باشد، فاش گردید.

 

به عقیده صاحبنظران حزب دمکرات کردستان عراق خود را برای شکست سنگینی در انتخابات آتی مجلس عراق آماده می‌کند. افکار عمومی در جنوب کردستان رویکرد این حزب را در رابطه با مسائل ملی و میهنی کردها سرشار از شبهه و گمان می‌بینند.

 

انتخابات مجلس عراق در ١٢ مه/٢٢ اردیبهشت برگزار می‌شود و تبلیغات نامزدهای انتخاباتی هرچه بیشتر رونق گرفته است. بر اساس نظرسنجی منابع بی‌طرف بین‌المللی حزب دمکرات کردستان عراق در این دوره انتخابات شکستی تاریخی را متحمل خواهد شد.