زندانی سیاسی در ۶۳مین روز اعتصاب غذا: به غیر از مقاومت و پیروزی هیچ راه دیگری وجود ندارد

اعتصاب غذای رئیس مشترک ک.ج.د و پارلمانتار جولمرگ ه.د.پ لیلا گوون  برای شکستن حصر رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان، مدت ۱۰۱ روز است که ادامه دارد.

عمر کابول که در بخش ال زندان پانوس محبوس میباشد مدت ۶۳ روز است که در اعتصاب غذا به سر میبرد. وی تاکید کرد که برای آنها غیر از مقاومت و پیروزی هیچ راه دیگری وجود ندارد. عمر کابول گفت:"بهای آن هرچه می‌خواهد باشد، تا حصر پایان نیابد اعتصاب خود را نخواهیم شکست".

 

اعتصاب غذای رئیس مشترک ک.ج.د و پارلمانتار جولمرگ ه.د.پ لیلا گوون  برای شکستن حصر رهبر خلق کرد عبدالله اوجالان، مدت ۱۰۱ روز است که ادامه دارد. همچنین با همین هدف در بسیاری از زندانهای ترکیه، زندانیان سیاسی دست به اعتصاب غذای نامحدود و غیرگردشی زده‌اند.

 

در بخش ال زندان پانوس آگری نیز عمر کابول که مدت ۶۳ روز است در اعتصاب غذا به سر می‌برد، نامه‌ای به بیرون از زندان فرستاده است.

 

"غیر از مقاومت و پیروزی راه دیگری وجود ندارد"

کابول گفته است که در پنجاهمین روز اعتصاب غذایش این نامه را نوشته است .کابول اعلام کرد که اراده‌ی وی شکست ناپذیر است. وی گفت:"جرقه‌ای که توسط رفیق لیلا زده شد، اکنون همانند شعله‌های آتش در قلب میلیونها تن زبانه می‌کشد". کابول خاطرنشان نمود، راه درازی در پیش روی اعتصاب کنندگان وجود دارد و مسئولیت آنها بسیار سنگین است. وی گفت:"من با همه‌ی نیرو و توان خود در میان کاروان مقاومت‌گران جای گرفته‌ام. آرزوها و خواستهای من بسیار بزرگند. هنوز آرزوهایمان را از یاد نبرده‌ایم و برای عملی کردن آرمان‌های کودکی‌مان مقاومت می‌کنیم. به همین دلیل غیر از مقاومت و پیروزی راهی نداریم".

 

کابول در ادامه گفت:"بهای آن هر چه میخواهد، باشد، تا حصر شکسته نشود و فاشیسم نابود نگردد اعتصاب ما ادامه خواهد داشت". او همچنین گفت:"ما هم به عنوان خلق و هم به عنوان عضو سازمان نیرومند هستیم. ما به خود باور داریم. چون ما صاحب حق و مشروعیم. خلق ما با تصمیم و اراده‌ی خویش و مقاومت دیوارهای فاشیسم را ویران خواهد کرد".