سنه از اوایل صبح به پادگانی نظامی مبدل شده است

طبق گزارش‌ها اتوبوس‌های مملو از نیروهای ضد شورش از آغاز خیابان تاج تا آخر ششم بهمن مستقر شده‌ و برای شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کنند.

بنابه فراخوان برای گردهمایی اعتراضی در روژهلات کردستان گزارشها حاکی از تشدید جو نظامی در شهرها و مناطق این بخش از کردستان است

 

به گزارش خبرگزاری فرات در پی اعتراضات اخیر در دیگر شهرهای ایران، شهر سنه هم از سوی نیروهای امنیتی به طور کامل ملیتاریزه شد. اعلام شد که از عصر دیروز نیروهای ضد شورش در سطح شهر به گشت‌زنی می‌پردازند و از اوایل صبح امروز بر تعداد نیروهای سرکوبگر افزوده شده است. هویت نیروهای گسیل شده به مرکز سنه شامل نیروهای یگان ویژه، عناصر سپاه، مزدوران بسیج و برخی عناصر افراطی متعلق به حکومت اعلام شده است.

 

گسترش جو نظامی در مرکز سنه با هدف ایجاد فضای رعب و وحشت، پیشگیری و مقابله با هرنوع حرکت اعتراضی مردمی انجام گرفته است. طبق گزارش‌ها اتوبوس‌های مملو از نیروهای ضد شورش از آغاز خیابان تاج تا آخر ششم بهمن مستقر شده‌ و برای شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کنند.

 

از سوی دیگر ارگانهای وابسته به نهاد ضداجتماعی بسیج، افراد تحت امر خود را در روستاها و بخشهای خارج از سنه به حالت آماده باش درآورده و فشار نهادهای امنیتی بر فعالان مدنی و سیاسی بیشتر شده است.