شبیخون گریلایی در چَله: ٣٣ ارتشی ترکیه به هلاکت رسیدند

مرکز مطبوعات و اطلاع‌رسانی ه.پ.گ در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که نیروهای آنان از دو محور به کاروان خودروهای زرهی ارتش ترکیه حمله کرده و ٣٣ ارتشی را کشته‌‌اند. در باسا سه ارتشی و در شرنخ هم یک ارتشی دیگر کشته شده‌اند

مرکز مطبوعات و اطلاع‌رسانی ه.پ.گ در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که نیروهای آنان از دو محور به کاروان خودروهای زرهی ارتش ترکیه حمله کرده و ٣٣ ارتشی را کشته‌‌اند. در باسا سه ارتشی و در شرنخ هم یک ارتشی دیگر کشته شده‌اند.

 

در گزارش مرکز مطبوعات ه.پ.گ آمده است:

٣٣ نظامی در چَله از پای درامدند

در چهارچوب کارزار انقلابی شهید آگری و شهید پیروز نیروهای گریلا ساعت ٢١:٣٠ روز ٢۵ ژوئیه/ ٣ مرداد کاروان خودروهای زرهی ارتش ترکیه را هدف قرار دادند. در این حمله گریلایی دو خودرو از نوع کرپی و یک خودرو اژدر به تمامی منهدم شدند. کشته شدن ٣٣ ارتشی دشمن در این عملیات محرز شده است.

 

نیروهای گریلا در همین روز مواضع ارتش ترکیه در تپه کوردینه واقع در بخش چَله – جولمرگ را هدف آتش خمپاره قرار دادند. از تلفات احتمالی دشمن در این عملیات گزارشی موثق بدست نیامده است.

 

چهار ارتشی دیگر در شرنخ به هلاکت رسیدند

نیروهای گریلا در چهارچوب کارزار انقلابی شهید دلال و شهدای بستا عصر روز ٢۴ ژوئیه در عرصه گلیوکان بخش باسا در شرنخ یگان ارتش ترکیه را هدف قرار داده و سه ارتشی را کشتند. پنج نظامی هم زخمی شدند.

 

ساعت ١٧:٣٠ روز چهارشنبه هم نیروهای گریلا در عملیاتی علیه ورودی پایگاه فندکه در شرنخ، یک ارتشی را از پای درآوردند. دشمن پس از این عملیات منطقه را آماج حملات خمپاره‌ای قرار داد.