شش ارتشی ترک در پاتک گریلاهای کردستان از پای درآمدند

​​​​​​​در ضد حمله نیروهای گریلا علیه سربازان ارتش ترک که در حال عملیات نظامی در مناطق کرحسن، شارکر، تپه چولیا، اشکوتوک و بلوروان بودند شش ارتشی ترک کشته و بیشتر از ١٠ سرباز دیگر زخمی شدند

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق جزئیات عملیات نیروهای خود با افکار عمومی در میان گذاشت.

 

در اطلاعیه این مرکز آمده است:

"نیروهایمان در چهارچوب کارزار انقلابی شهید دلال و شهدای بستا روز ١٩ مارس علیه نظامیان ارتش ترک در کرحسن، شارکر، تپه چولیا، اشکوتوک و بلوروان منطقه جودی در شرنخ ضد حملاتی را به انجام رساندند.

 

گریلاهایمان طی دو روز عملیات نیروهای اشغالگر آنان را تحت نظر قرار داده و از دو جبهه به آنان حمله کردند. در اولین حمله یک سرباز کشته شد و چهار سرباز دیگر زخمی گردیدند.

 

نیروهایمان ساعت ٧ روز ٢٠ مارس هم در منطقه اشکوتوک عملیاتی را صورت دادند. در این حمله پنج ارتشی رژیم غاصب ترک کشته و شش سرباز دیگر زخمی شدند."

 

ه.پ.گ خاطرنشان کرده است که عملیات نظامی رژیم ترک در کوهستان جودی روز ٢٠ مارس اجبارا به پایان رسیده و هیچگونه آسیبی به گریلاهای کردستان نرسیده است.

 

حملات هوایی به جنوب کردستان

ه.پ.گ از بمباران روستای تحشکه منطقه متینا در ساعت ٢٢ روز ٢٠ مارس/ ٢٩ اسفند ١٣٩٧ سخن به میان آورده است که در آن منازل روستانشینان به تمامی ویران شده است. همچنین به مزارع روستا زیان فراوانی وارد شده است.

 

روز ٢٢ مارس هم جنگنده‌های ارتش غاصب ترک چیارَش در منطقه زاپ را بمباران کرده‌اند. ه.پ.گ می‌گوید که در این حملات هیچ آسیبی به نیروهای انان وارد نشده است.