شش ارتشی ترکیه از سوی گریلاهای آزادی کردستان کشته شدند

در عملیات گریلایی علیه نظامیان ارتش ترکیه در ایالت‌های درسیم و جولمرگ شش ارتشی به هلاکت رسیدند

در عملیات گریلایی علیه نظامیان ارتش ترکیه در ایالت‌های درسیم و جولمرگ شش ارتشی به هلاکت رسیدند

 

به گفته مرکز اطلاعرسانی نیروهای مدافع خلق در چهارچوب کارزار انقلابی شهید اوزان و شهید رُزا درسیم نیروهای آنان اوایل غروب روز ١٩ ژوئن به مواضع ارتش ترکیه در تپه ارمنی حمله کرده و در نتیجه این عملیات پنج ارتشی به هلاکت رسیده‌اند، دو ارتشی دیگر هم زخمی شده‌اند.

 

از سوی دیگر ساعت ١٠ روز ١٩ ژوئن/٢٩ خرداد در چهارچوب کارزار انقلابی شهید پیروز و شهید آگری نیروهای گریلا مواضع ارتش ترکیه در تپه بای را در حومه گوَر هدف قرار داده و یک ارتشی را کشته شده است.

 

ه.پ.گ از تدوام حملات هوایی ارتش ترکیه به مناطق دفاعی مدیا خبر داده است. طبق این گزارش جنگنده‌های ترکیه از ساعتی ١۶ تا ١٧ حوالی روستاهای سوره ده، بخش‌های از خاکورک، کانی قرژ، اطراف روستای سنین و رود لولان را بمباران کرده‌اند.

 

ه.پ.گ همچنین یادآوری کرده است که در هیچکدام از حملات هوایی قبل از ٢٠ ژوئن نیروهای آنان متحمل زیان نشده‌اند و تمام ادعاهای رسانه‌های ترکیه در چهارچوب جنگ روانی و سراسر کذب می‌باشند. علاوه بر این شانتاژهای این مراکز دروغ‌پراکنی مبنی بر کنترل مواضع گریلا کاملا دروغ است و عملیات گریلایی روزانه در منطقه برادوست کذب بودن ادعاهای ارتش ترکیه را به اثبات می‌رساند. دولت ترکیه با اخبار دروغ سعی در انحراف افکار عمومی ترکیه دارد و لازم است خلق‌های ترکیه فریب تحریفات رژیم را نخورند.