پیکرهای شهدای مخمور طی مراسمی باشکوه در قندیل بخاک سپرده شد

پنج عضو نیروهای دفاع جوهری که در کمپ پناهندگان مخمور در یک حمله هوایی به شهادت رسیده بودند، با برگزاری مراسمی باشکوه در منطقه حفاظتی مدیا در قندیل تشییع و بخاک سپارده شدند.

پنج عضو نیروهای دفاع جوهری که در کمپ پناهندگان مخمور در یک حمله هوایی به شهادت رسیده بودند، با برگزاری مراسمی باشکوه در منطقه حفاظتی مدیا در قندیل تشییع و بخاک سپارده شدند.

 

بامداد امروز هزاران تن از ساکنان کمپ پناهندگان مخمور با حمل پوستر عبدالله اوجلان رهبر خلق کرد و پرچم های پ.ک.ک، ه.پ.گ، یژاستار، و ک.ج.ک پیکر پنج تن از نیروهای دفاع جوهری مخمور را در چارچوب کاروانی باشکوه از خودروها و با سردادن شعار"شهدا زنده‌اند"، "زندباد رهبر آپو" بسوی منطقه محافظت شده مدیا به راه افتادند.

 

صدها تن از ساکنان دامنه‌های قندیل نیز با سردادن شعار به استقبال کاروان شهدا رفتند.

 

مراسم خاکسپاری پیکر شهدا بوتان آمد، باگر بوران، چکدار ماوا، باز دژوار و دوران ماردین از اعضاء نیروهای مدافع جوهری مخمور در آرامگاه شهید محمد کاراسونگور با برگزاری مراسمی نظامی آغاز شد.

 

در این مراسم حسین کارا ریاست مشترک کمپ مخمور و بَسِه اَرزنجان اعضاء کوردیناسیون جامعه زنان کردستان ک.ژ.ک سخنرانی کردند.

 

حسین کارا ریاست مشترک کمپ مخمور در این مراسم گفت:" کمپ شهید رستم جودی(مخمور) سمبل مقاومت است. با هر شهادت، مقاومت و مبارزه خود را بیشتر گسترش می دهیم. حملاتی اینچنینی هرگز ما را از مقاومت و ایستادگی دور نمی‌کند، چراکه ما با آرمان شهدا عهد بسته‌ایم و ادامه دهنده راه ایشان می‌باشیم".

 

بَسِه ارزنجان نیز اعلام کرد:" دولت های استعمارگر در کردستان می خواهند با انجام چنین حملاتی اراده خلق کُرد را بشکنند. چنین حملاتی کوچکترین تاثیری منفی در مبارزه ما ندارد و تا آخرین نفس در برابر دشمنان مقاومت خواهیم کرد.

 

حزب ما حزب شهداست و ما به آرمانهای شهدا جامعه عمل می‌پوشانیم".

 

سپس پیکر پنج تن از اعضاء شهید نیروهای مدافع جوهری مخمور در آرامگاه شهید کاراسونگور به خاک سپرده شد.