ضربات مرگبار گریلایی بر ارتش ترکیه؛ ٣٢ نظامی دیگر کشته شدند

سی و دو ارتشی ترکیه در عملیات نیروهای گریلا در عرصه‌ای جولمرگ، آمَد، شرنخ و جنوب کردستان به هلاکت رسیدند

سی و دو ارتشی ترکیه در عملیات نیروهای گریلا در عرصه‌ای جولمرگ، آمَد، شرنخ و جنوب کردستان به هلاکت رسیدند

 

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق در گزارش امروز خود از تداوم عملیات علیه اشغالگران در شمال و جنوب کردستان خبر داده است.

 

ه.پ.گ نتایج عملیات نیروهای خود در کارزار شهید آگری و شهید پیروز را اینگونه اعلام کرده است؛ ١١ ژوئن/٢١ خرداد چهار ارتشی ترکیه در دره خورپین حومه گَوَر استان جولمرگ کشته شدند. در همین روز کاروان خودروهای زرهی ارتش ترکیه در جاده مابین جولمرگ و گور هدف قرار گرفت و دو خودرو به تمامی منهدم شدند. در این عملیات هم ١٠ ارتشی ترک از پای درآمده‌اند.

 

در جنوب کردستان هم درگیری با اشغالگران ادامه دارد؛ ساعت ١٨:٣٠ روز ١٢ ژوئن/٢٢ خرداد نیروهای گریلا در تپه بیرق منطقه بارزان واقع در جنوب کردستان یک ارتشی ترک از سوی تک‌تیراندازهای ما کشته شد و چهار سرباز دیگر در حمله به مواضع دشمن از پای درآمدند.

 

از سوی دیگر در ٩ ژوئن/١٩ خرداد دو پایگاه ارتش ترکیه در روستای مانیسور حومه لیجه در استان آمَد هدف عملیات گریلایی قرار گرفتند و در مجموع هشت ارتشی کشته و دو تن دیگر زخمی شدند. در این درگیری دو گریلا هم به شهادت رسیده‌اند. متعاقبا در درگیری یگان مخفی ارتش ترکیه در همین منطقه چهار ارتشی دیگر به هلاکت رسیده‌اند.

 

در حمله روز گذشته نیروهای گریلا به پست بازرسی ارتش ترکیه در جاده شرنخ به جزیره هم یک ارتشی کشته شد.

 

ه.پ.گ در پایان به بمباران مناطق دفاعی مدیا از سوی جنگنده‌های ترکیه پرداخته است؛ روز گذشته از ساعت ١٣:٣٠ تا ١۶ بخش‌‌های درار، ستونا، بده، کوردینه و شلادزه در مناطق دفاعی مدیا از سوی ارتش غاصب ترکیه بمباران شد.