ضربات مرگبار گریلایی بر اشغالگران کردستان؛ ١١ ارتشی دیگر ترکیه به هلاکت رسیدند

در عملیات گریلاهای کردستان علیه غاصبگران کردستان دست‌کم ١١ ارتشی ترکیه کشته و تعدادی زیادی هم زخمی شدند

در عملیات گریلاهای کردستان علیه غاصبگران کردستان دست‌کم ١١ ارتشی ترکیه کشته و تعدادی زیادی هم زخمی شدند

 

مرکز اطلاع‌رسانی نیروهای مدافع خلق در گزارش امروز خود از تداوم عملیات گریلایی علیه ارتش ترکیه در شمال کردستان خبر داده است.

 

در گزارش آمده است:

"نیروهای ما در چهارچوب کارزار انقلابی شهید پیروز و شهید آگری ساعت ١٧:٣٠ روز ٢۶ مه/ ۵ خرداد علیه مواضع دشمن در تپه شکیرا حوالی پایگاه بزله منطقه شمذینان از توابع جولمرگ شش نظامی ترکیه را از پای درآورند و یک ارتشی دیگر را زخمی کردند.

 

همزمان عملیاتی علیه مواضع دشمن در تپه شهید غفور بخش گوَر حومه جولمرگ صورت گرفت و یک ارتشی از پای درآمد.

 

نیروهای ما در چهارچوب کارزان انقلابی شهید دلال و ‌شهدای بستا ساعت ١٣ روز ٢٧ مه/ ۶ خرداد سربازان ترکیه را در حوالی رود کاره منطقه برواری استان سرت هدف قرار دادند. از تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن خبر موثقی در دست نیست.

نیروهای ما در همین رساتن ساعت ١٩ روز ٢۶ مه/۵ خرداد مواضع دشمن را در دریه برانا منطقه کاتو مارینوس بخش الکه شهر شرنخ هدف قرار دادند. یک ارتشی ترک از سوی تک‌تیراندازان ما به هلاکت رسید.

 

نیروهای  ما در چهارچوب کارزان شهید اوزتان و شهید روزا ساعت ١١ روز ٢۴ مه/٣ خرداد عملیاتی را در منطقه دره‌شور بخش کماه از توابع ارزنجان صورت دادند. تعداد دقیق کشته و زخمی‌های دشمن محرز نیست.

 

عملیات نظامی ارتش غاصب ترک که در ٢٠ مه در بخش کاره منطقه برواری حومه سرت آغاز شده بود، بدون کسب نتیجه به پایان رسید.

عملیات علیه نظامیان ترکیه در تپه ماوا: ٣ ارتشی از پای درآمدند و هشت تن زخمی شدند

ارتش ترکیه از روز ٢٣ مه/ ٢ خرداد عملیات نظامی وسیعی را در عرصه آپِ موسا در بخش لیجه استان آمَد آغاز کردند. رژیم ترکیه در بسیاری از روستاها و شهرکهای این منطقه منع آمد و رفت اعلام کرده بود. نیروهای ما روز ٢۴ مه/٣ خرداد علیه یکی از یگانهای ارتش ترکیه عملیاتی را به انجام رساندند. در این عملیات موفق گریلایی سه غاصبگر از پای درآمدند و هشت تن دیگر زخمی شدند. ارتش ترکیه کشته و زخمی‌های خود را با هلیکوپترهای کبرا از منطقه خارج کرد و در روز ٢۶ مه/۵ خرداد تحرکات نظامی دشمن بدون کسب نتیجه به پایان رسید."