عامل حمله به استاد دانشگاه و نامزد انتخابات مجلس عراق در زاخو شناسایی شد

کامران برواری از کاندیداهای انتخابات مجلس عراق ظهر دیروز در شهر زاخوی اقلیم کردستان توسط افراد ناشناس هدف حمله قرار گرفت و زخمی شد. عامل حمله دیروز به دکتر کامران از اعضای حزب دمکرات کردستان عراق است.

کامران برواری از کاندیداهای انتخابات مجلس عراق ظهر دیروز در شهر زاخوی اقلیم کردستان توسط افراد ناشناس هدف حمله قرار گرفت و زخمی شد.

 

کامران برواری استاد دانشگاه و مسئول لیست ١٢٠ در انتخابات است که از ائتلاف میان "جنبش آزادی"، "جنبش نسل نو" و "جبهه دمکراسی خلق" شکل گرفته است.

 

او که در استان دهوک اقلیم کردستان کاندید شده است، زمانی مورد هجوم قرار گرفت که در زاخو با کسبه و بازاریان شهر دیدار می‌کرد.

 

کامران برواری در همین رابطه به خبرگزاری روژنیوز گفته است گروهی چهل تا پنجاه نفره در بازار زاخو به او و هیئت همراهش حمله ور شدند.

 

منابع آگاه به خبرگزاری فرات گفتند که عامل حمله به دکتر کامران فردی به نام فهمی اکرم از سوی هواداران دکتر کامران شناسایی شده است.

فهمی اکرم از کوادر حزب دمکرات می‌باشد و از سوی علی تته مسئول پ.د.ک در زاخو به دلیل حمله به معترضین جایزه دریافت کرده است.

 

دکتر کامران برواری می‌گوید جلوگیری از فعالیت انتخاباتی و دیدار با مردم زاخو نشان می‌دهد که در منطقه بهدینان آزادی وجود ندارد.