عملیات علیه یگان مخفی رژیم ترک در بازید دو كشته و دو زخمی برجای گذاشت

​​​​​​​گریلاهای کردستان در بازید به یگان‌های مخفی ارتش ترک حمله کردند. ه.پ.گ اعلام کرد که در عملیات نیروهای آنان دو ارتشی از پای درآمدند و دو تن دیگر هم زخمی شدند

گریلاهای کردستان در بازید به یگان‌های مخفی ارتش ترک حمله کردند. ه.پ.گ اعلام کرد که در عملیات نیروهای آنان دو ارتشی از پای درآمدند و دو تن دیگر هم زخمی شدند

 

مرکز خبررسانی نیروهای مدافع خلق در گزارشی از تداوم عملیات نیروهای گریلا خبر داده است.

 

بنابر گزارش نیروهای گریلا پس از تحت نظر قرار دادن تحرکات نظامی یگانهای مخفی ارتش غاصب ترک در بخش بازید استان آگری، ساعت ٢٠:٣٠ روز ٢٠ اکتبر/ ٢٨ مهرماه آنان را از فاصله نزدیک هدف قرار داده و دو تن را به هلاکت رسانده‌اند و دو تن دیگر را هم زخمی کرده‌اند. ه.پ.گ اعلام کرده که ارتش ترک کشته و زخمی‌های خود را با آمبولانس از این منطقه خارج کرده است.

 

از سویی دیگر نیروهای گریلا در ساحت ٧:٢٠ همین روز نظامیان رژیم غاصب ترک در ارتفاعات کوردینه بخش چَله- جولمرگ را هدف قرار داده‌اند. ه.پ.گ از اعلام تعداد دقیق کشته‌ و زخمی‌های دشمن در این حمله اظهار بی‌اطلاعی کرده است.

 

نیروهای گریلا در ساعت ١۵ همین روز هم عملیات دیگری را علیه اشغالگران در ارتفاعات للیکان جنوب کردستان به انجام رسانده‌اند. تعداد کشته و زخمی‌های دشمن در این حمله هم محرز نشده است.