عملیات ه.پ.گ در برابر دولت ترکیه/ شمار زیادی نظامی کشته و زخمی شدند

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای یگان‌های مدافع خلق موسوم به ه.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در منطقه چَلِه استان جولمرگ شمال کردستان شمار زیادی از نظامیان دولت ترکیه را طی چند عملیات کشته و زخمی کرده است

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای یگان‌های مدافع خلق موسوم به ه.پ.گ با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در منطقه چَلِه استان جولمرگ شمال کردستان شمار زیادی از نظامیان دولت ترکیه را طی چند عملیات کشته و زخمی کرده است.

 

متن بیانیه ه.پ.گ بدین شرح می باشد:" روز (٢۵ فوریه/ ۵ اسفند) سال جاری در ساعت ١٢ به وقت محلی در منطقه چَلِه استان جولمرگ شمال کردستان نیروهای ما در برابر نظامیان دولت ترکیه عملیات نظامی انجام دادند. دشمن در این عملیات ضربات سنگینی را متحمل شد، درباره شمار کشته و زخمی‌های ارتش ترکیه اطلاعاتی در دست نمی‌باشد.

 

همچنین در همان روز ساعت ١٢:٣٠ به وقت محلی گریلاهای ما نظامیان ترکیه در تپه میِرگانه شی چله استان جولمرگ را هدف قرار دادند و تعدادی از نفرات دشمن در این عملیات از پای درآمدند.

 

روز (٢٣ فوریه / ٣ بهمن) سال جاری ساعت ١۵ در تپه سور همین منطقه ارتش ترکیه هدف قرار گرفته و در این تپه نیز شمار زیادی از نظامیان کشته و زخمی شدند.