عملیات گریلاهای ه.پ.گ در شمال کردستان مقابل ارتش ترکیه

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق در رابطه با عملیات گریلاها مقابل ارتش غاصب ترکیه در دو استان جولمِرگ و بدلیس بیانیه‌ای کتبی انتشار داد

مرکز اطلاع‌رسانی و مطبوعاتی نیروهای مدافع خلق در رابطه با عملیات گریلاها مقابل ارتش غاصب ترکیه در دو استان جولمِرگ و بدلیس بیانیه‌ای کتبی انتشار داد.

 

بیانیه کتبی ه.پ.گ بدین گونه می باشد:" روز (٢٢ مارس/٢ فروردین) سال جاری ارتش غاصبگر ترکیه در بیشتر مناطق استان بدلیس شمال کردستان اقدام به عملیات نظامی کرده است. نیروهای ما در همان روز ستونی از نظامیان دولت ترکیه را مورد هدف قرار دادند و شماری از نیروهای ارتش ترکیه کشته و زخمی شدند.

 

همچنین در عملیاتی دیگری گریلاهای ما با انفجار یک تله انفجاری یک نظامی را کشته و یک تن دیگر را زخمی کرد. هلی‌کوپترهای رژیم ترکیه کشته و زخمی‌های خود را به بیمارستان شهر بدلیس انتقال دادند. این عملیات گسترده با متحمل شدن ضربات گریلا بر ارتش ترکیه به پایان رسید.

 

همچنین گریلاهای ما روز (٢٣ مارس /٣ فروردین) سال جاری ساعت ١٢:٣٠ با انجام عملیات تله انفجاری دیگری در منطقه چَلِه استان جولمِرگ نظامیان دولت ترکیه را هدف قرار دادند. درباره آمار کشته و زخمی های این عملیات اطلاعاتی در دست نیست.

 

همچنین روز (٢۵ مارس / ۵ مارس) سال جاری ساعت ١۴:۴٠به وقت محلی هواپیماهای جنگی دولت ترکیه منطقه هَفتانین شمال کردستان را هدف حملات هوایی قرار داده اند".